ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



خبر خوش فرهاد مجیدی برای هواداران استقلال؛اسپانسر بین‌المللی و ساخت ورزشگاه اختصاصی


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس،فرهاد مجیدی روز گذشته پستی را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد با این مضمون که «خبرهای خوش برای استقلال در راه است».

ظاهرا کاپیتان محبوب و سابق آبی پوشان در حال مذاکره با یک گروه بین المللی است تا پس از عقد قراردادهای رسمی و حضور این گروه در ایران، باشگاه استقلال تحت اجاره این گروه قرار گیرد و با حمایت دولت جمهوری اسلامی ایران،در 24 ماه ابتدایی حضور این شرکت در ایران ورزشگاه اختصاصی استقلال نیز مورد بهره برداری قرار گیرد.
در این میان شماره هفت سابق آبی پوشان به عنوان نماینده تام الاختیار این شرکت بین المللی معرفی شده است و به زودی به همراه دیگر مدیران این شرکت با حضور در تهران مذاکرات خود برای آغاز این پروژه را با مسئولین عالی‌رتبه و مقامات مربوطه برگزار خواهند کرد.
ساخت استادیوم اختصاصی، تامین هزینه های سالیانه باشگاه استقلال، ایجاد ساختار و تشکیلات مدرن اداری و گسترش ورزش‌های دیگر به همراه توسعه تیم های پایه از جمله برنامه های این گروه بین المللی خواهد بود.

انتهای پیام/ا
 

http://fna.ir/CHDHP7


ویدیو مرتبط :
شعار جدید هواداران استقلال مخصوص بازگشت فرهاد مجیدی استقلال-سایپا