سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



حمله با چاقو در ایستگاه قطار مونیخ آلمان یک کشته و چند مجروح بر جای گذاشت


فرانس 24 گزارش داد این حادثه در منطقه 'گرافینگ' (Grafing) در ایالت 'بایرن' آلمان رخ داد و مقامات پلیس ابتدا از مجروح شدن پنج نفر خبر داده بودند.
برخی شبكه تلویزیونی از جمله 'اسكای نیوز' و 'آی تی وی' نیز گزارش داده اند كه علاوه بر كشته شدن یك نفر در این حمله، سه نفر نیز بطور جدی مجروح شده اند.
شبكه خبری روسی 'راشاتودی' نیز با پوشش این خبر مدعی شد: به گفته شاهدان عینی فرد مهاجم هنگام حمله شعارهای مذهبی سر داده بود.
راشاتودی به نقل از مقامات پلیس آلمان افزود كه فرد مهاجم را كه سابقه مجرمیت نداشته، دستگیر شده است.
هم اكنون دسترسی به بخشی از ایستگاه قطار گرافینگ بسته شده و تاخیر در رفت و آمد قطارها دراین مسیر بوجود آمده است.
طبق این گزارش، این حمله كمی پیش از ساعت پنج صبح به وقت محلی (هفت و نیم صبح به وقت تهران) درایستگاه قطار گرافینگ در شرق مونیخ رخ داد.
خبرنگار فرانس24 گزارش داد: دادستانی مونیخ وجود انگیزه سیاسی و تروریستی در پس این حمله را رد نكرده است. دادستانی در عین حال برای جلوگیری از ایجاد فضای ترس و وحشت محدودیت هایی را در مورد انتشار جزییات این حادثه برای رسانه ها وضع كرده است.
فرانس24 و راشاتودی به هویت مهاجم كه فردی جوان توصیف شده است، اشاره ای نكرده اند.
اروپام **3092**1302**1599**1517

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
دو کشته و بیست مجروح در جریان تصادف قطار در آلمان