فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



ثبت‌نام ۱۵۰۰ فیلم کوتاه خارجی در یک ماه


به گزارش خبرگزاری فارس، علی‌رضا کریمی صارمی مدیر سی و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران با اشاره به این موضوع که فعالیت جشنواره سی و سومین به‌صورت جدی 11 ماه قبل از شروع جشنواره آغاز شده است گفت: با توجه به هماهنگی‌های به عمل آمده با بزرگ‌ترین مراکز عرضه فیلم کوتاه در جهان، در فاصله‌ای یک‌ماهه بعد از انتشار فراخوان بخش مسابقه بین‌الملل جشنواره سی و سوم و آغاز ثبت‌نام فیلم‌ها، تعداد 1467 فیلم کوتاه از 90 کشور جهان تا تاریخ 25 اسفندماه در سامانه بخش مسابقه بین‌الملل جشنواره ثبت‌نام کرده و متقاضی شرکت در جشنواره سی و سوم هستند.

وی افزود: کشورهای کانادا، چین، دانمارک، فرانسه، آلمان، امریکا، انگلستان، مکزیک، ایتالیا، کره جنوبی، روسیه و سوئیس ازجمله کشورهایی هستند که تاکنون بیشتر آمار ثبت‌نام را به خود اختصاص داده‌اند و با توجه به استقبال و اشتیاق جامعه جهانی فیلم کوتاه نسبت به حضور در جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه انتظار می‌رود تا پایان مهلت ثبت‌نام بیش از 5000 فیلم کوتاه در بخش بین‌الملل جشنواره ثبت‌نام کنند.

قابل‌ذکر است سی و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران 11 تا 16 آذرماه 1395 در پردیس سینمایی چارسو برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه به این خبر http://fna.ir/OEXQQ9

این خبر را به اشتراک بگذارید


ویدیو مرتبط :
فیلم تهران ۱۵۰۰