ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



تلاش می‌کنم دوباره به کره و قطر گل بزنم


تلاش می‌کنم دوباره به کره و قطر گل بزنمتسنیم/ مهاجم تیم ملی می‌گوید که قرعه ایران در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه نسبت به گروه B مسابقات بهتر است.
سردار آزمون در خصوص قرعه‌کشی مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2018 روسیه که ایران در گروه A با کره‌جنوبی، ازبکستان، چین، قطر و سوریه همگروه شد تا استرالیا، ژاپن، عربستان، امارات، عراق و تایلند در گروه B یا گروه مرگ قرار بگیرند، گفت: به نظرم گروه خوبی نصیب ایران شد.
مهاجم تیم ملی با تمجید از تمام تیم‌های حاضر در این مرحله و سخت بودن صعود به جام جهانی افزود: به نظرم گروه ما نسبت به گروه دیگر خیلی بهتر است، اما بازهم کار برای رسیدن به جام جهانی سخت است.
آزمون که در دیدار تدارکاتی مقابل کره‌جنوبی و در جام ملت‌های آسیا در استرالیا مقابل قطر برای ایران گلزنی کرد در پاسخ به این سؤال که آیا بازهم می‌تواند دروازه این دو تیم را این بار در مرحله‌ای حساس‌تر باز کند، اظهار داشت: اگر قسمت باشد و دوباره به اردوی تیم ملی دعوت شوم و در ترکیب اصلی حضور داشته باشم، تمام تلاشم را می‌کنم تا برای تیم ملی مؤثر باشم و گلزنی کنم.

منبع: تسنیم


ویدیو مرتبط :
گل تماشایی مهرداد پولادی به قطر (الشحانیه 1-4 قطر)