سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



یورش پلیس فرانسه به کمپ پناهجویان کاله


یورش پلیس فرانسه به کمپ پناهجویان کالهتسنیم/ پلیس فرانسه پس از درگیری با پناهجویان در کمپ کاله اقدام به تخریب بخش جنوبی این اردوگاه کرد.

به گزارش الجزیره، تیم‌های تخریب با حمایت نیروهای پلیس فرانسه اقدام به تخریب بخش جنوبی کمپ پناهجویان کاله کردند. این اقدام درحالی صورت گرفت که برخی از گروه‌های مدافع حقوق بشر فعال در این منطقه نسبت به تصمیم اخیر اعتراضاتی داشتند.

این کمپ طبق آمار محلی میزبان 800 پناهجو است درحالی که فعالان و امدادرسانان حاضر در کمپ تعداد افراد را 3000 نفر اعلام کرده‌اند.

پلیس برای متفرق کردن مردم و ترک این بخش از کمپ گاز اشک‌آور شلیک کرد و بسیاری از پناهجویان حاضر در این منطقه در اعتراض به اقدام پلیس چادرهای خود را آتش زدند.

طبق اخبار ارائه شده افرادی که مجبور به خروج از این کمپ شده‌اند به کمپ‌های جدید در حومه کاله و یا مناطق دوردست‌تر انتقال یافتند.


با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: تسنیم


ویدیو مرتبط :
بحران پناهجویان در کاله فرانسه