فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



پاسخ نویسنده «عطسه» به منتقدان


کافه سینما: سعید هوشیار نویسنده آیتم جنجالی مجموعه «عطسه» در اینستاگرام خود توضیح داد.

همین چند ماه پیش بود که یک شب ساعت ۱۰-۱۰:۱۵ در حال رقم زدم توطئه کثیفی بودم و اصلا حواسم نبود که چند وقت بعد قراره چه جنجالی بپا شه! آیتمی رو داشتم می نوشتم برای مجموعه عطسه و وسطش یک اسم باید استفاده می کردم که چون ... کامبیز و سیروس وکلی اسم دیگه تکراری بودن، نمی دونیم چه خبطی بود بین اسامی باقیمونده کوروش رو انتخاب کردم، نه قصدی وجود داشت نه نیتی، نه سفارشی بود از طرف عربستان و نه عمدی بود برای خدای نکرده توهین!

حالا داستان آیتمه چیه؟دو تا سوپر چت که کلا اراجیف میگن بهم میرسن و هرکی یک چیزی میگه و اون یکی از یک بخشیش استفاده می کنه و سوییچ می کنه رو یک سوژه دیگه، همینطوری میرن تا میرسن به تهش که کودک درون یارو اومده دنبالش، یکیشون وسطش میگه کوروش(رفیقش) بچه باوفایی بود، اون از باوفا استفاده می کنه و سوییچ می کنه رو دوبرمن ها که سگ های با وفایی ان!

حالا این وسط توهین به کوروش کبیرش چی بود و کجاش بود؟

دو حالت داره یا اینکه این کسایی که بهشون برخورده اصلا ندیدن آیتمو که خب وقتی ندیدن واسه چی نظر میدن اصلا؟ حالت دوم هم اینه که اگر دیدن چرا فکر کردن حرف دو چت نعشه میتونه اینقد مهم باشه؟ اصلا چرا اینقدر حرف این دو تا چت رو جدی گرفتن؟ دیروز هم شنیدم که یکی از دوستان با ده دلیل محکم ثابت کرده که مهران مدیری اینکارو به قصد انجام داده! آدم به این دوستمون چی بگه خوبه؟ من فقط ازین تریبون استفاده می کنم و بگم «سلام شیطون، سلام حواس جمع، سلام تیز، بالاخره فهمیدی؟ !»

اصلا همینطوری موندم داستان چیه، مردم چی میگن؟ طرف یکجایی کامنت گذاشته فحش ناموس داده میگه ...... چرا به کوروش توهین کردید، واقعا آدم غیر ازینکه سرپا وایسه و دستش رو بذاره رو سینه اش بلند بلند «وطنم، پاره تنم...» بخونه چکار میتونه بکنه؟


ویدیو مرتبط :
پاسخ قاطع روحانی به منتقدان