سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



خوش‌بینانه نگاه کردن به اقدامات دشمن تعجب‌آور است/ دولت رفتار دشمنان را لحظه‌به‌لحظه زیر نظر داشته باشد


ماهره عزیزی دبیر سیاسی دفتر تحکیم وحدت در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، با اشاره به صدور قطعنامه ضد ایرانی، گفت: قطعنامه‌هایی که اخیرا به بهانه‌های واهی حقوق بشری علیه ایران صادر می‌شود نشان دهنده این است که طرف مقابل ما برای صدور قطعنامه‌ها یا تحریم به دلیل موجهی نیاز ندارد تا ما به دنبال از بین بردن آن باشیم، بلکه تنها به دنبال بهانه است.

وی افزود: به همین دلیل چه در مقابل رفتارهای خصمانه آنها بایستیم و چه دیپلماسی لبخند را در پیش بگیریم آنها به شیوه خود عمل می‌کنند و چه بسا جری‌تر می‌شوند.

عزیزی تاکید کرد: مطمئنا طرف مقابل ما متوجه است که با توافق هسته‌ای حاصل شده به چه منافعی دسترسی پیدا کرده، بنابراین طبیعی است که در تلاش باشد بابی که گشوده شده همچنان باز بماند.

دبیر سیاسی دفتر تحکیم وحدت تصریح کرد: قطعنامه‌های اخیر و پررنگ کردن اتهامات حقوق بشری نسبت به جمهوری اسلامی نیز در راستای آماده نگه داشتن اذهان عمومی و باز نگه داشتن باب مذاکره و بهانه جویی و چانه زنی است. تا پس از گذر از مسئله هسته‌ای همچنان مسائل دیگر در جریان باشند تا بتوانند بر سر آنها مذاکره کنند و تمامی اینها گام‌هایی در جهت رسیدن به هدف نهایی یعنی ازبین بردن جمهوری اسلامی با ماهیت کنونی است.

وی اضافه کرد: خوش‌بینانه نگاه کردن به اقدامات دشمن تعجب آور است. عجیب است که عده‌ای علیرغم اینکه خود دشمن هر از گاهی با اقدامات خصمانه‌اش ماهیت خود را بیشتر نمایان می‌کند و تلنگری به ما می‌زند, همچنان در خواب غفلت هستند.

عزیزی ادامه داد: آقای ظریف قطعنامه‌های اخیر را طنز تاریخی نامیدند، این در حالی است که به کاغذ پاره‌های دولت قبل انتقادات شدیدی می‌شد! سوالی که پیش می‌آید این است که اگر معتقدیم که دشمنی‌های دشمن اهمیتی ندارد و در اراده ملت ما برای رسیدن به آرمان های انقلاب خللی وارد نمی‌کند پس این‌همه تلاش برای مذاکره و از بین بردن بهانه‌ها و کدخدا دانستن بعضی‌ها برای چه بود؟

این فعال دانشجویی گفت: دولت اگر با هدف برقراری روابط انسانی و همراه با احترام متقابل، برای انعقاد توافقی قدم پیش گذاشت که البته نهایتا بصورت مشروط در جمهوری اسلامی پذیرفته شد، باید لحظه به لحظه رفتارهای طرف مقابل را در نظر داشته و نسبت به هر اقدامی که نقض کننده این معاهده و یا اهداف مفروض آن است عکس العمل جدی و درخور نشان دهد.

انتهای پیام/

http://fna.ir/J5WVQQ


ویدیو مرتبط :
لحظه دلهره آور