نسخه جدید بازی Plant Vs Zombies منتشر شد


Plants vs Zombies Garden Warfare 2 جدیدترین نسخه از بازی تقابل گیاهان و زامبی‌ها است که هم اینک در فروشگاه‌های نرم‌افزاری در آمریکای شمالی قابل دریافت است.

مطمئنا PopCap سازنده یکی از به یاد ماندنی‌ترین بازی‌های دنیا را می‌شناسید، شرکت سازنده بازی معروف Plant Vs Zombies به تازگی نسخه‌ای جدید از این بازی را عرضه کرده است. Plants vs Zombies Garden Warfare 2 جدیدترین نسخه از بازی تقابل گیاهان و زامبی‌ها است که هم اینک در فروشگاه‌های نرم‌افزاری در آمریکای شمالی قابل دریافت است. این بازی برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس One، پلی‌استیشن 4 و PC عرضه شده است.

نسخه جدید بازی Plant Vs Zombies منتشر شد

سال گذشته اعلام شد در Plants vs Zombies Garden Warfare 2 کلاس جدیدی از شخصیت‌ها ارایه می‌شود و گیم‌پلی بازی با تغییرات زیادی همراه خواهد بود، یکی از مهم‌ترین تغییرات گیم‌پلی در نسخه جدید قابلیت قرار گرفتن در تیم زامبی‌ها و مبارزه با گیاهان است. راه‌های جدیدی برای مبارزه وجود دارد و محیط‌های بازی بسیار بزرگ‌تر از قبل شده‌اند، تعامل کاربر با محیط بیش‌تر شده و کاربر با بیش از 100 نوع شخصیت متفاوت که هر کدام توانایی‌های خاصی دارند به مبارزه می‌پردازد.

منبع: آی تی رسان


ویدیو مرتبط :
تریلر بازی plant vs zombies 2