سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



گزارش تلویزیون افغانستان از کشته شدن زن هندی زیر شکنجه های کارفرمای خود در عربستان


به گزارش ایرنا، شبکه تلویزیونی «راه فردا» افغانستان روز پنجشنبه با پخش گزارشی، بخش هایی از گفت و گوی مادر این زن را پخش کرد که با نشان دادن تصویر دخترش، از مجامع بین المللی درخواست کمک داشت.
مادر این زن گفت که «اسماء خاتون» حدود چهارماه قبل برای کار به عربستان سفر کرد و پس از پایان مهلت روادید چهارماهه ، در تماس تلفنی با وی متوجه شدیم که از طرف کارفرمایش مورد آزار و شکنجه قرار گرفته است.
مادر این زن کارگر هندی افزود که «اسماء» در گفت و گوی تلفنی به وی گفته است که هنگامی که مهلت روادید چهارماهه اش در عربستان به پایان رسیده، کارفرمای اسما به وی اجازه نداده که به هند بازگردد و وی را مورد شکنجه قرار داده و بر اثر شدت یافتن این شکنجه ها، هفته گذشته جان خود را از دست داده است.
تصاویرتلویزیونی نشان می دهد که مادراسماء هنگام درخواست کمک ازسازمان های بین المللی برای خونخواهی این فاجعه دردناک، اشک می ریخت و می گفت که امید به بازگشت دخترش داشته، اما شکنجه های کارفرمای عربستانی، سفر اسماء را بی بازگشت کرد.
راه فردا گفت که این اتفاق در ماه میلادی اکتبر روی داده است، اما مادرش هفته گذشته این اتفاق را علنی کرده و وزارت امور خارجه هند از مقام های عربستان خواسته است که در این باره پاسخ دهند.
شبکه تلویزیونی راه فردا در گزارش خود افزود که در یک حادثه دیگر پیش از این رویداد، یک زن 58 ساله دیگر هندی نیز دستهایش از سوی کارفرما قطع شده است.
اساق*1610*1590

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
سربازان زن کشته شده در افغانستان و عراق