سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



قهرمانی تیم ملی کشتی آلیش بانوان ایران در تورنمنت جهانی


قهرمانی تیم ملی کشتی آلیش بانوان ایران در تورنمنت جهانیدانا/ مربی تیم ملی کشتی ایران از قهرمانی تیم ملی کشتی آلیش بانوان ایران در تورنمنت جهانی در کشور بلاروس خبر داد.
مریم ولی زاده، مربی تیم ملی کشتی آلیش بانوان ایران در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد:تیم ملی کشتی آلیش بانوان ایران در تورنمنت جهانی که در کشور بلاروس برگزار شد به صورت انفرادی با کسب یک طلا، دو نقره و دو برنز به مقام قهرمانی و در یک تورنمنت چهارجانبه که به صورت تیم به تیم برگزار شد، به مقام قهرمانی رسیدند.
وی ادامه داد: بانوان آلیش کار ایرانی ابتدا در این رقابت ها به مصاف تیم منتخب اروپا رفتند و توانست با نتیجه چهار بر یک از سد این تیم بگذرند، اعضای تیم ملی کشتی آلیش بانوان پس از این دیدار در دیدار فینال نیز با همین نتیجه از سد تیم اوکراین گذشتند و به مقام قهرمانی دست یافتند. در این تورنمنت تیم کشتی آلیش بلاروس نیز حضور داشت.
مربی تیم ملی کشتی آلیش بانوان ایران اضافه کرد: این موفقیت ها به تلاش همه ورزشکاران این تیم بر می گردد یک تلاش همه جانبه باعث شد تا مقام قهرمان جهانی را ایران به نام خود به ثبت برساند.


منبع: دانا


ویدیو مرتبط :
قهرمانی تیم ملی امریکا در جام جهانی بانوان 2015