لغو پرواز 3 فرودگاه تبریز به دلیل برف


مدیرکل فرودگاه های آذربایجان شرقی گفت: کاهش دید و بارش برف موجب لغو سه پرواز روز چهارشنبه از فرودگاه تبریز شد.

به گزارش ایرنا، مصطفی صفایی گفت: پرواز ساعت 11 و 30 دقیقه شرکت هواپیمایی تابان از تبریز به مشهد، پرواز 11 و 40 دقیقه قشم ایر به مقصد قشم و پرواز 13 و 50 دقیقه کاسپین به مقصد عسلویه لغو شده است.

وی همچنین با اشاره به اینکه دو پرواز بعد از ظهر امروز شرکت آتا به مقصد تهران برای ساعت های 14 و 20 دقیقه و 18 و 30 دقیقه از برنامه پروازهای امروز فرودگاه تبریز خارج شده است، گفت: پرواز ساعت 10 و 10 دقیقه این شرکت هم به علت نقص فنی با تاخیر در ساعت 12و 30 دقیقه انجام شد.

بر اساس این گزارش همچنین یکی از پروازهای ورودی امروز فرودگاه تبریز از مبدا مشهد در فرودگاه تهران نشست و اکنون مسافران این پرواز در فرودگاه تهران سرگردانند.

از صبح امروز سامانه بارشی استان آذربایجان شرقی از جمله شهر تبریز را تحت تاثیر قرارداده و تا روز یکشنبه بارش متناوب برف ادامه خواهد داشت.

در فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز 26 پرواز داخلی و شش پرواز خارجی برقرار است.این فرودگاه پس از فرودگاه های مهرآباد و امام خمینی (ره) تهران، فرودگاه های مشهد، اصفهان و شیراز از نظر تعداد پرواز و حجم مسافر در رده ششم فرودگاه های کشور قرار دارد.


ویدیو مرتبط :
اعتراض فعالان محیط زیست 13 پرواز فرودگاه لندن را لغو کر