اغفال زنان در تلگرام!


رئیس پلیس فتا استان فارس گفت: فردی که با پوشش مشاور خانواده و با استفاده از شبکه تلگرام در فضای مجازی، اقدام به اغفال زنان و دختران می‌کرد، دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه فارس، سیدموسی حسینی در این خصوص گفت: با طرح شکایتی از سوی یک بانو،‌ موضوع ارتکاب به اغفال و کلاهبرداری با سوءاستفاده از فضای مجازی توسط یک متهم، در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: شاکی عنوان می‌کرد که به‌دنبال بروز اختلاف با همسرش، به‌دنبال مشاور خانواده در فضای مجازی بوده و در یکی از شبکه‌های اجتماعی(تلگرام) با گروهی تحت عنوان ارتباط سالم زناشویی، آشنا می‌شود. شاکی پس از عضویت در گروه یاد شده، مشکل خود را مطرح می‌کند و گرداننده گروه راهنمایی و مشاوره‌هایی را به وی ارائه می‌دهد اما این پایان ماجرا نیست و دایرکننده گروه در فضای خصوصی ارسال پیام‌هایی برای شاکی را ادامه می‌دهد.

حسینی با بیان اینکه شاکی به‌موقع موضوع را به پلیس فتا اطلاع داده است، گفت: پس از انجام بررسی‌های لازم، متهم دستگیر و در بازجویی از وی مشخص شد این فرد هیچگونه تحصیلات و پیشینه‌ای در مشاوره ندارد و در مواردی نیز با این عنوان اقدام به اغفال زنان و دختران کرده است.

وی ضمن تاکید بر گمنامی کابران در فضای مجازی و سوء استفاده برخی افراد فرصت‌طلب در این فضا، از شهروندان درخواست کرد که رفع مشکلات شخصی و خانوادگی خود را در فضای مجازی دنبال نکنند مگر هویت افراد برای آنان کاملا مشخص و شناخته شده باشد.

سرهنگ یوسف‌ ملک‌زاده، فرمانده انتظامی شهرستان شیراز نیز گفت: سارقانی که با خوراندن شربت خواب‌آور، بیش از 33 میلیون ریال از بستگان خود سرقت کرده بودند، دستگیر شدند. یکی از شهروندان با مراجعه به کلانتری 14 مدرس در شیراز، اعلام کرد که دو نفر از بستگانش با خوراندن شربت خواب‌آور به او، مبلغ 33 میلیون و 500 هزار ریال به همراه مدارک شناسایی و کارت‌ عابربانکش را به سرقت برده‌اند.

وی اضافه کرد: ماموران پلیس با بررسی‌های همه‌جانبه، محل اختفای متهمان را شناسایی و آنان را دستگیر کردند.

ملک‌زاده با بیان اینکه سارقان یک زوج هستند، گفت: متهم مرد دستگیر شده، م – الف نام دارد که در بررسی‌ها مشخص شد به‌اتهام سرقت مسلحانه تحت تعقیب قرار دارد و حکم جلب او نیز صادر شده است.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
اغفال زنان بین 20 تا 40 سال