سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



فیلیپس با سری جدید سیستم های صوتی izzy به مصاف کمپانی Sonos می رود


فیلیپس با سری جدید سیستم های صوتی izzy به مصاف کمپانی Sonos می رود

به نظر می رسد که کمپانی های مختلف متوجه موفقیت سیستم های صوتی مناسب چند اتاق Sonos شده اند، به همین خاطر اخیرا شروع به ارائه محصولاتی مشابه آن می کنند. فیلیپس هم یکی از کمپانی هایی است که اخیرا به این جرگه پیوسته.

CES امسال، فیلیپس رونمایی از سیستم های صوتی سری izzy خودش را آغاز کرد. سری izzy با داشتن 4 گزینه برای اسپیکر آمده تا فضای خانه شما را از صدایش پر کند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

سیستم صوتی فیلیپس اما نسبت به سایر رقبا از امتیاز ویژه ای برخوردار است. بر خلاف سیستم های صوتی multi-room دیگر، سری izzy فیلیپس برای کنترل نیاز به یک اپلیکیشن جداگانه ندارند، چرا که اسپیکرهای این سیستم می توانند بین خودشان یک شبکه ایجاد کرده و برای این کار به هیچ گونه روتر یا وسیله ای دیگر نیاز ندارند.

پنج اسپیکر سری izzy می توانند تنها با فشردن یک دکمه ساده به هم وصل شوند و به پخش صدا در محیط اطراف بپردازند. اسپیکرهای یادشده در هر سایزی که باشند، می توانند به طور همزمان اقدام به پخش یک صدای واحد کنند، یا اینکه هر کدام وظیفه پخش صدای جداگانه ای را بر عهده بگیرند.

izzy BM50 از لوح های فشرده و پخش صدای موبایل به کمک بلوتوث پشتیبانی می کند، و با آن می توان رادیو هم گوش کرد. این سری اسپیکر قرار است که در ماه می سال جاری عرضه شوند، اما فیلیپس هنوز در مورد قیمت آنها صحبتی به میان نیاورده است.

philips-izzy-1

philips-izzy-2

دیجی کالا CES

منبع: EngadgetMashable

برچسب‌ها:cesCES2016IZZYizzy BM50PhilipsSonosفیلیپس

اشتراک‌گذاری:


ویدیو مرتبط :
بررسی بلندگوی ایزی بی ام۵ محصول فیلیپس(Philips Izzy BM)