سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



حوادث/ سانحه رانندگی برای دو قاری بین‌المللی/ حمیدرضا عباسی در بخش ICU بستری شد


ایکنا/ حمید شاکرنژاد و حمیدرضا عباسی از قاریان بین‌المللی قرآن کریم و داور مسابقات قرآنی صبح امروز، 9 دی‌ماه بر اثر تصادف در جاده سبزوار به نیشابور مصدوم شدند.

محمد شاکرنژاد، استاد قرآن کریم و پدر قاریان بین‌المللی حمید و حامد شاکرنژاد با اشاره به سانحه رانندگی که بامداد امروز، نهم دی‌ماه برای حمید شاکرنژاد، قاری بین‌المللی قرآن و حمیدرضا عباسی، داور قرآن کریم رخ داده است، ابراز کرد: این سانحه رانندگی برای این دو داور قرآن کریم ساعت سه بامداد امروز در جاده سبزوار به نیشابور اتفاق افتاده است.

وی ادامه داد: این دو داور قرآن کریم در حال بازگشت از قضاوت مسابقات قرآن کریم در استان سمنان به سمت مشهد بودند که حدفاصل جاده سبزوار به نیشابور در اثر برخورد ماشین با گارد‌ریل‌های کنار جاده از مسیر خود منحرف شده و دچار سانحه می‌شوند.

محمد شاکرنژاد با بیان اینکه خوشبختانه حمید شاکرنژاد در این تصادف آسیب جدی ندیده است و در بیمارستان شهرستان نیشابور بستری شده است، ابراز کرد: در حال حاضر وضعیت عمومی این داور قرآن کریم خوب است و تنها دچار شکستگی مختصری شده است؛ اگر امروز پزشکان اجازه مرخصی بدهند، به مشهد منتقل می‌شود.

این استاد قرآن کریم در مورد دیگر سرنشین این خودرو که حمیدرضا عباسی، قاری بین‌المللی و داور قرآن کریم بوده است، نیز گفت: متأسفانه به دلیل وضعیت نامناسب و شدت جراحات وارده به این داور قرآن کریم، وی به بیمارستانی در مشهد منتقل شده و در بخش ICU بستری است.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
مرتضی پاشایی - بستری در بیمارستان .... تهران - ICU