سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



کارکنان سابق بلیزارد از بازی اپیزودی و ترسناک جدید خود در وب سایت کیک استارتر رونمایی کردند


کارکنان سابق بلیزارد از بازی اپیزودی و ترسناک جدید خود در وب سایت کیک استارتر رونمایی کردند

برخی از کارکنان سابق کمپانی بلیزارد به تازگی استودیوی جدیدی به نام Kollide Entertainment پدید آورده اند و قصد دارند بازی ترسناک و اپیزودی جدیدی به نام Broken تولید کنند. داستان این بازی سوم شخص و اکشن، در سال 2021 می گذرد و روایت زندگی یک افسر دریانوردی به نام لوگان کایل و خانواده وی است.

ماجرا از این قرار است که خانواده کایل، یک روز از خواب بیدار شده و خود را در محاصره موجودات تکامل یافته می یابند؛ موجوداتی که به دلیل حملات تروریستی و استفاده از سلاح های شیمیایی توسط یک گروه تندرو به وجود آمده اند. همان طور که از داستان بازی نیز پیداست، سازندگان از عناوینی چون The Last of Us، هاف لایف و The Walking Dead الهام گرفته اند؛ اما Kollide به دنبال ساخت عنوانی کاملا منحصر به فرد است.

بازی Broken فعلا روی وب سایت کیک استارتر آغاز به کار کرده و سازندگان از گیمرها خواسته اند که برای شروع ساخت این بازی، به آن ها کمک کنند. در حال حاضر، رقم 275 هزار دلار برای به پایان رسیدن مرحله «پیش-توسعه» تعیین شده است و بعد از جذب این سرمایه، رقم مورد نیاز برای مراحل بعدی کار نیز اعلام خواهد شد.

استودیوی Kollide در حال حاضر، جدولی مدون برای چگونگی استفاده از سرمایه به دست آمده تهیه نموده که می تواند روند جذب سرمایه گذار برای بازی را بهبود ببخشد. بسیاری از پروژه هایی که روی کیک استارتر شروع به کار می کنند، معمولا برنامه ریزی درستی برای کار خود ندارند و به تبع آن، در تولید محصول در زمان مقرر شکست می خورند. در پایین می توانید ویدیوی رسمی انتشار یافته از سوی استودیوی Kollide را تماشا کنید:

منبع: VG247

برچسب‌ها:Broken GameKollide Entertainmentکیک استارتر

اشتراک‌گذاری:


ویدیو مرتبط :
معرفی بازی کینوک بر روی سایت کیک استارتر