پسری پس از 15 سال قاتل پدرش را کشت


فرمانده انتظامی استان کرمان از تیراندازی در پمپ بنزین با انگیزه انتقامجویانه خبر داد. در این درگیری یک نفر کشته و یکی از متصدیان پمپ بنزین مجروح شد.  به گزارش آنا، سرهنگ رضا بنی اسدی گفت: روز گذشته تیراندازی در پمپ بنزین رحمت آباد شهرستان ریگان استان کرمان رخ داد. با اعلام این خبر ماموران راهی محل شده و دریافتند فردی سوار بر خودروی پژو اقدام به تیراندازی در پمپ بنزین کرده است.

در این حادثه راننده میانسالی که برای سوختگیری از خودرو خود پیاده شده بود کشته و یکی از متصدیان پمپ بنزین مجروح شده که به بیمارستان انتقال داده شد.  وی افزود در بررسی های صورت گرفته مشخص شد پسر جوانی سوار بر خودروی پژو، با اسلحه جنگی، پمپ بنزین را به رگبار بسته است.

در ادامه بررسی ها، هویت پسر جوان به‌دست آمد. طبق تحقیقات مشخص شد که مقتول این پرونده 15 سال قبل پدر متهم جوان را در روستای عباسعلی از توابع ریگان به قتل می رساند. در همان سال های اول، مرد میانسال بازداشت می‌شود و با وساطت ریش سفیدان، خانواده مقتول رضایت داده و از اعدام نجات پیدا می کند.

با گذشت 15 سال از آن جنایت، پسر مقتول، تحت تاثیر حرف های اغواگرانه دیگران، تصمیم به انتقام‌گیری از قاتل پدر می کند. او سلاح جنگی تهیه کرده و پس از اینکه مرد میانسال از خودرو خود برای سوختگیری پیاده می شود به طرف او تیراندازی می کند.  به گفته فرمانده انتظامی استان کرمان، بررسی ها برای دستگیری متهم فراری ادامه دارد.


ویدیو مرتبط :
فرزندی که پدرش را کشت !!