ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



ستاره دیده نشده در لیست کی‌روش


آی اسپورت/ در روزهایی که عدم دعوت از رحمتی به بحث اول منتقدان تیم ملی تبدیل شده، کمتر کسی یاد ستاره سال‌های اخیر ذوب آهن می‌افتد.
«چرا کی‌روش رحمتی را به تیم ملی دعوت نمی‌کند؟» هر روز، در سایت‌ها و رسانه و شبکه‌های اجتماعی مختلف بارها و بارها این سوال دست به دست می‌چرخد. طرفداران استقلال دوست دارند کاپیتان‌شان را در تیم ملی ببینند و هر روز می‌پرسند چرا سرمربی تیم ملی حاضر نیست رحمتی را به تیم ملی دعوت کند؟ رحمتی 35 ساله است و تا جام جهانی 38 ساله می‌شود، یک بار از تیم ملی خداحافظی کرده و بعد هم حاضر نشده نامه عذرخواهی را امضا کند، اما این‌ها باعث نمی‌شود طرفداران او خواهان بازگشتش به تیم ملی نباشند.
رشید مظاهری ستاره ذوب آهن در دو فصل طلایی گل‌محمدی است. هیچ بی‌انضباطی نکرده و از لحاظ سنی هم مشکلی برای بازی در تیم ملی و جام جهانی آینده ندارد. او این فصل با 8 کلین شیت در 12 بازی، رکورددار کلین شیت در لیگ برتر است و بین دروازه‌بان‌های ایرانی کمترین گل خورده را دارد. از لحاظ نمرات فردی گروه آنالیز نود هم او در کنار خسوس، لک و اخباری چسبیده به هم برای عنوان بهترین دروازه‌بان فصل رقابت می‌کنند. با این وجود، نه آمار تیمی فوق العاده و نه نمرات فردی مظاهری باعث نشده او به تیم ملی دعوت شود و حتی فشاری روی سرمربی تیم ملی برای دعوت از او وجود ندارد.
طرفداران استقلال، خواهان بازگشت رحمتی هستند و پرسپولیسی‌هایی که امیدی به فیکس شدن مکانی در تیم ملی ندارند، فعلا از سرمربی تیم ملی در مقابل کاپیتان استقلال حمایت می‌کنند. رشید مظاهری، یکی از قربانی‌های نگاه سرخابی به تیم ملی است. نگاهی که از طرفداران این دو تیم شروع می‌شود و فعلا رسانه‌ها هم آن پیروی می‌کنند.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
بستن لیست چت روم روش جدید