فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



مركز مطالعات و برنامه ریزی رسانه ها متحول شده است


به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا حسین انتظامی عصر یكشنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیران كل پیشین و جدید دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه ها، افزود: كسانی كه كارهای تاسیسی، تعلیمی و آموزشی انجام می دهند همواره پاس داشته می شوند.
وی با اشاره به حضور 30 ماهه سلطانی فر در این مركز و صلاحدید وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بر تغییر محل خدمت وی، اظهار كرد: انتشار مجدد فصلنامه رسانه و به روز رسانی آن ، سامان یافتن كارهای پژوهشی و فعالیت پر رونق حوزه آموزشی از جمله كارهای سلطانی فر در مركز مطالعات و برنامه ریزی رسانه هاست.
علی جنتی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، چند ماه پیش در حكمی محمد سلطانی‌فر را به ریاست موسسه آموزش عالی علمی-كاربردی فرهنگ و هنر منصوب كرد.
معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه با بیان اینكه این مركز مصداق نزدیكی دانشگاه و صنعت است، گفت: تشكیل گروهی متشكل از روسا و استادان دانشكده های ارتباطات دانشگاه و استفاده از نظرات آنان در رتبه بندی روزنامه ها، خبرگزاری ها و نشریات از كارهای سلطانی فر است.
انتظامی افزود: حوزه آموزش این مركز فعالیت خود را در همه استان ها با همكاری خانه مطبوعات هر استان و با توجه به نیاز آنان ادامه خواهد داد.
وی گفت: گیتا علی آبادی بر اساس توانایی، قابلیت و همچنین رویكرد دولت در مشاركت بانوان در سطوح مدیریتی انتخاب شده است.
با پیشنهاد حسین انتظامی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی طی حكمی گیتا علی آبادی به ریاست مركز مطالعات و برنامه ریزی رسانه ها منصوب شد.
رییس سابق مركز مطالعات و برنامه ریزی رسانه ها نیز گفت: معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همه فعالیت این مركز را فهرست كردند از این رو دیگر نیازی به تكرار آن نیست.
سلطانی فر با بیان اینكه 90 درصد از آثار این مركز بر روی سایت قرار گرفته و 95 فصلنامه رسانه نیز بر روی یك لوح به علاقمندان عرضه شد، افزود: شكل گیری نشست های تخصصی و اختصاص یك سالن به آن نیز از كارهای مفید و موثری بود كه با همكاری پرسنل مركز انجام شد.
وی گفت: مراسم تودیع و معارفه ای كه با رضایت همه طرف ها باشد خوب و به یاد ماندنی خواهد بود و امیدوارم این سنت حسنه به رویه تبدیل شود.
در این مراسم با اهدای لوح از محمد سلطانی فر تقدیر شد.
فراهنگ**1293 ** 1569

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
چگونه رسانه آینده معماری را متحول خواهد ساخت؟