فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



نگارش بلندترین رمان تخیلی به زبان فارسی


به گزارش روز سه شنبه خبرنگار کتاب ایرنا، سارا صولتی نویسنده و هنرمند کشورمان بلندترین رمان تخیلی (فانتزی) به نام سی جی ام ویگو مورتنسن (دزو-وینا) را برای فارسی زبانان به نگارش درآورد.
دلیل اصلی وی برای آغاز نویسندگی این کتاب شعری با نام بازگشت به بابل بود که بازیگر آمریکایی سه گانه ارباب حلقه ها (ویگو مورتنسن) در سال 2003 در یک گردهمایی ضد جنگ آن را برای حضار خواند.
نکته جالب توجه درباره ویگو مورتنسن، بازیگر نام آشنای آمریکایی می توان به این نکته اشاره کرد که وی در سال های اوج شهرت خود در خرداد ماه سال 2006 طی یک سفر به ایران از سارا صولتی در حمایت از این رمان با ارزش و نفیس تقدیر کرده است.
این نویسنده جوان کشورمان بیشتر از یک دهه از عمر خود را بی وقفه روی این پروژه مشغول به کار بوده است. صولتی موفق شده بیش از نیمی از این رمان را که بیشتر از 100 جلد است را به اتمام برساند.
این رمان همانگونه که ذکر شد CJM Viggo Mortensen نام دارد که در سال 1383 سه جلد اول این رمان از طریق اینترنت در اختیار برخی از علاقه مندان قرار خواهد گرفت و درآمد حاصل از آن به طور کامل به زلزله زدگان بم اختصاص داده شد.
فراهنگ**9246**1569

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
زبان فارسی سوم دبیرستان- نگارش زبانی درس 3 - هجو- کنکور