سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



پرداخت مطالبات فرهنگیان تا پایان سال؛‌ ردیف بودجه برای پرداخت پاداش پایان خدمت


به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، الهیار ترکمان رئیس گروه آموزش و پرورش عمومی و فنی و حرفه‌ای سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی در گردهمایی ذیحسابان، روسای بودجه و امور مالی وزارت آموزش و پرورش اظهار داشت:‌ تمام مطالبات فرهنگیان تا پایان سال تسویه می‌شود.

وی خطاب به مدیران مالی آموزش و پرورش سراسر کشور با طرح این پرسش که چرا قیمت تمام شده در مدارس غیر دولتی کمتر از نصف مدارس دولتی است؟ گفت:‌ در بودجه سال‌های آینده آموزش و پرورش ردیف خاص برای پاداش پایان خدمت فرهنگیان پیش بینی شده است.

سید محمد بطحایی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش نیز در این مراسم عنوان کرد:‌ انجام رتبه بندی حرفه‌ای فرهنگیان،گام نخست برای ارتقای کیفیت منابع انسانی در آموزش و پرورش است.مهم ترین گزینه ما باید بالا بردن بهره‌وری از منابع موجود باشد.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
نحوه پرداخت عیدی و پاداش پایان سال کارکنان دولت ابلاغ ش