سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



باگ «تاریخ 1970» محصولات اپل در آپدیت بعدی iOS برطرف خواهد شد


باگ «تاریخ 1970» محصولات اپل در آپدیت بعدی iOS برطرف خواهد شد

چند روز پیش خبری مبنی بر باگ جدید سیستم عامل iOS برایتان نوشتیم که نشان می داد چطور می توان با یک تغییر ساده در تاریخ، مرگ یک آیفون را رقم زد.

بر مبنای این باگ، اگر تاریخ آیفون، آیپد یا آیپاد خود را به اول ژانویه سال 1970 میلادی تغییر دهید، دستگاه ریبوت شده و دیگر بالا نمی آید و به همین راحتی دیوایس خود را از دست خواهید داد.

در راستای رسانه ای شدن این مشکل، شرکت ساکن کوپرتینو در بخش پشتیبانی وب سایت خود رسما آن را تائید نموده و اعلام کرده در آپدیت بعدی سیستم عامل آن را برطرف خواهد نمود تا از آسیب هر دستگاه مبتنی بر iOS در آینده پیشگیری نماید.

شرکت مورد بحث توضیح چندانی در رابطه با این باگ ارائه نداده و فقط گفته که که این اشکال با تنظیم تاریخ های پیش از می سال 1970 میلادی ظاهر می گردد. همچنین بیان داشته کسانی که به واسطه این باگ دستگاه خود را از دست داده اند، می توانند با بخش پشتیبانی اپل تماس گرفته و یک دستگاه جدید تحویل بگیرند.

کمپانی اپل به طور دقیق بیان نکرده در کدام نسخه از آپدیت iOS این مشکل را رفع خواهد نمود و آیا در  iOS 9.3 که احتمالا در ماه مارس عرضه می شود اعمال می شود یا نسخه ی رفع باگ OTA همانند iOS 9.2.2 برای اشکال تنظیم تاریخ در دستگاه های مبتنی بر این پلتفرم ارائه خواهد کرد.

منبع: 9to5mac

برچسب‌ها:iOS 9.3اپلپلتفرم اپلسیستم عامل

اشتراک‌گذاری:


ویدیو مرتبط :
مقایسه سرعت iOS 8.4.1 در برابر iOS 9 اپل