سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



روسیه: شرط جدید كشورهای عرب خلیج فارس نشست نفتی دوحه را بی نتیجه گذاشت


به گزارش ایرنا، نوواك پس از بازگشت به مسكو در باره موضوع های نشست قطر كه دیروز (یكشنبه) برگزار شد، به خبرنگاران اظهار كرد: كشورهای نفتی حوزه خلیج فارس بر خلاف قبل خواستار حضور تمامی تولید كنندگان نفت در مذاكرات تثبیت میزان تولید شدند در حالیكه روسیه تا آخرین لحظه امیدوار بود توافق امضا شود.
وی گفت: مسكو همچنان آماده ادامه مذاكرات در این زمینه است، زیرا درها برای ادامه گفت وگو باز است و زمینه های رسیدن به توافق همچنان وجود دارد.
قرار بود در نشست دوحه كه سه ماه پس از ملاقات نامنتظره بهمن ماه گذشته اعضای اوپك و غیر اوپك با شركت روسیه، عربستان سعودی، ونزوئلا و قطر در همین شهر، برگزار شد، میزان تولید نفت جهان در سطح ماه فوریه را با قیمت ژانویه (دی ماه گذشته) آن تثبیت كند.
پیشتر گزارش شده بود، گرچه سعودی ها پیشتر می خواستتند ایران به این دلیل كه نمی خواهد در تثبیت تولید نفت شركت كند، مستثنا شود، اما اكنون گفته است می خواهد همه اعضا در این گفت و گوهای مهم نفتی شركت كنند.
تارنمای رادیو فرانسه نیز آورده است: «نشست روز یكشنبه تولیدكنندگان نفت در دوحه در حالی برگزار شد كه غیبت ایران تردیدهایی را در مورد دستیابی شركت كنندگان به توافق، به وجود آورده است».
اروپام391**1516

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
زود باشید به خلیج فارس رای بدین نه خلیج عرب