فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



روابط عمومی ها در توسعه نظام ارتباطی جامعه نقش راهبردی دارند


محمود زمانی قمی در این پیام که روز یکشنبه نسخه ای از آن در اختیار ایرنا قرار گرفت، آورده است: امروزه ضرورت توجه به نقش و رضایت مردم به عنوان عظیم ترین سرمایه های اجتماعی کشور بر هیچ کس پوشیده نیست و روابط عمومی در توسعه نظام ارتباطی جامعه، روشنگری افکار عمومی، جلب رضایت، ایجاد تفاهم و همدلی ملی نقش اساسی دارد.
وی افزوده است: با توجه به رویکرد دولت تدبیر و امید و موفقیت های این دولت در عرصه های بین الملل، روابط عمومی ابزاری سودمندی برای تفاهم و همکاری نزدیک درعرصه های داخلی و خارجی به شمار می آید.
زمانی قمی بیان کرد: در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب با عنوان اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نامگذاری شده است روابط عمومی ها باید با گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی به روش های ترویجی و فرهنگ سازی در زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی حرکت کنند.
وی عنوان کرده است: بی شک اطلاع رسانی و توضیح کامل سیاست‌ها، برنامه‌ها و دستاوردهای دولت، برانگیختن علاقه و افکار عمومی برای حصول تغییراتی منطبق با مقتضیات و نیازهای دولت، فراهم کردن زمینه مشارکت با هم‌اندیشی و همگرایی با دیگر نقش آفرینان عرصه رسانه ممکن است و روابط عمومی ها باید در این زمینه همت مضاعف و اهتمام ویژه داشته باشند.
در تقویم رسمی ایران 27 اردیبهشت ماه روز ملی ارتباطات و روابط عمومی نامگذاری شده است.
6991/6012

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
نقش روابط عمومی در راه اندازی کسب و کار