ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



تتلو یا بازیکن استقلال می‌شود یا لژیونر!


ورزش > لیگ برتر - خواننده زیر زمینی و مشهور ساکن تهران از پرسپولیس نا امید شده و به سمت استقلال گرایش پیدا کرده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ او در آخرین پست خود در اینستاگرام که خیلی زود آن را پاک کرد، اعلام کرده به باشگاه استقلال تهران خواهد رفت و اگر از طرف مسئولان این باشگاه با او خوش برخوردی نشود؛ راه خود را به سمت لیگ روسیه کج خواهد  کرد و به عنوان بازیکن لژیونر فعالیت خواهد کرد و از آن‌جا خود را به مردم نشان خواهد داد. تتلو در این پست نوشته که یک تیم خارجی در روسیه او  را با دو میلیون هوادارش می‌خواهد و او هم قصد دارد اگر از استقلال هم  جواب منفی شنید از ایران برود. 

او در این پست خط و نشان کشیده که به هدف رسیدن را به مردم نشان خواهد داد. او می‌خواهد «هرطوری شده» با مسئولین استقلال دیدار کند و نتیجه این دیدار را به گوش هوادارانش برساند. 

تتلو پیش از این با باشگاه پرسپولیس و راه‌آهن هم وارد مذاکره شده بود؛ اما بنا به دلایلی این باشگاه ها  هیچ علاقه‌ای به جذب او نداشتند. 

258 43


ویدیو مرتبط :
ریوالدو باربوسا، بازیکن جدید استقلال