ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



برتری یک نیمه‌ای ایران و قطر مقابل حریفان


به گزارش خبرگزاری تسنیم، آخرین دیدارهای گروه A رقابت‌های فوتبال قهرمانی زیر 23 سال آسیا و انتخابی المپیک 2016 ریو از ساعت 20 امشب (دوشنبه) بین تیم‌های ایران و چین در ورزشگاه عبدالله بن خلیفه و قطر و سوریه در ورزشگاه جاسم بن حمد آغاز شد. در نیمه نخست این دیدارها تیم امید ایران موفق شد با نتیجه 2 بر یک مقابل چین به پیروزی برسد و قطر هم 3 بر یک سوریه را بازنده راهی رختکن کرد.

برای تیم فوتبال امید کشورمان در دیدار مقابل چین ارسلان مطهری (38) و احسان پهلوان (41) گلزنی کردند و چانگ فیا (40) تک گل چین را وارد دروازه محمدرضا اخباری کرد.

در دیدار قطر و سوریه هم عبدالکریم حسن (10)، احمد علا (24) و المعز علی (28) سه گل تیم میزبان را به ثمر رساندند و یوسف کلفا (4) برای سوریه گلزنی کرد.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
ایران 1 قطر 0 -خلاصه بازی ایران و قطر