اولین عکس از بازگشت «برن استارک»


آی‌سینما: فصل ششم «بازی تاج و تخت» قرار است در به تصویر کشیدن بخش‌هایی از تاریخ «وستروس» از سبک قصه‌گویی فیلم «سرآغاز» کریستوفر نولان استفاده کند.

بخش عمده این مدل روایی فوق‌العاده هیجان‌انگیز که مخاطب را با ماجراهای غیرمنتظره‌اش شگفت‌زده خواهد کرد مربوط به داستان بازگشت برن استارک، بعد از یک فصل غیبت است. «اچ‌بی‌او» نیز بالاخره از اولین تصویر این شخصیت کلیدی در فصل ششم رونمایی کرد.

در حالی که اچ‌بی‌او همچنان هواداران محبوب‌ترین سریال سال‌های اخیرش را در تعلیق نگه داشته و معلوم نیست خالقان سریال چه خوابی برای سرنوشت جان اسنو دیده‌اند، اما دست‌کم می‌توان با اطمینان از بازگشت یکی از پسران ند استارک در فصل ششم «بازی تاج و تخت» خبر داد. برن با بازی آیزاک همپستد-رایت بعد از یک فصل غیبت، قرار است در فصل ششم دوباره بازگردد و یکی از خط‌های اصلی قصه را پیش ببرد. «انترتینمنت ویکلی» اولین تصویر برن استارک در فصل جدید «بازی تاج و تخت» را منتشر ساخته که پخش آن از آوریل 2016 آغاز می‌شود.

اولین عکس از بازگشت «برن استارک»آخرین تصویری که از برن شاهدش بودیم به اپیزود پایانی فصل چهارم و مواجهه او با کلاغ سه‌چشم غارنشین و مرموز (که مکس فون سیدو نقش او را در فصل ششم ایفا خواهد کرد) بر می‌گردد. همان‌طور که در تصویر منتشر شده نیز پیداست، بازیگر 16 ساله نقش برن از آخرین باری که در سریال حضور داشت، بزرگ‌تر شده و این بار با موهای کوتاه برگشته است.  

اما خود همپستد نیز حرف‌های جالبی درباره بازی در نقش برن و بازگشتش به فصل جدید سریال زده است. بازیگر 16 ساله انگلیسی به چند سال پیش اشاره می‌کند، زمانی که در پایان فصل چهارم دیوید بنیوف و دن ویس خالقان سریال خواستند با او صحبت کنند و همپستد حسابی هول کرده بود. خودش به یاد می‌آورد: «اولین‌باری که شنیدم دن و دیوید می‌خواهند باهام گپ کوتاهی داشته باشند حسابی جا خوردم! معمولا چنین گپ‌هایی آخرش منتهی به این خبر می‌شود که  شخصیت تو مُرده. در نتیجه، وقتی فهمیدم فقط قرار است یک فصل نباشم خیالم تا حدودی راحت شد.»

همپستد در ادامه می‌گوید: «دیالوگ‌های خاصی (در فصل جدید) هستند که خیال می‌کنی قرار است صرفا زمان را پر کنند و ارزش خاصی ندارند، مثل: «او اونجاست»، اما وقتی از دهان مکس فون سیدو می‌شنویدشان، او می‌تواند کاری کند که شبیه مهم‌ترین خبری که تا به حال در زندگی‌تان شنیده‌اید به نظر بیاید.»

مثل همیشه، بازیگر نوجوان «بازی تاج و تخت» نمی‌تواند زیاد درباره فصل جدید و فوق سری سریال اچ‌‌بی‌او حرف بزند اما واضح است که امسال برای کاراکتر برن سرنوشت‌ساز خواهد بود و خود همپستد نیز منکر این قضیه نمی‌شود. او می‌گوید: «قبلا برن تصاویر مختصری از آینده یا گذشته می‌دید اما هیچ‌وقت تا این اندازه به اوضاع و موقعیت مسلط نبوده.

 این‌بار قرار است نگاهی بیندازیم به رویدادها و وقایع بسیار مهم گذشته، حال و آینده این جهان و برن مثل یک کارآگاه شروع می‌کند به قرار دادن این تکه‌ها در کنار هم، انگار که خودش هم مشغول تماشای سریال باشد. در عین حال، او تازه دارد کشف می‌کند و می‌فهمد که در «جنگ بزرگ» چه نقش کلیدی و مهمی می‌تواند داشته باشد. خیلی «سرآغاز»طور است.»


ویدیو مرتبط :
تقدیم به دنبال کننده ها برن اولین ویدیومو ببینند