سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



حوادث/ مرگ دلخراش موتورسوار همدانی زیر چرخ های لیفان


حوادث/ مرگ دلخراش موتورسوار همدانی زیر چرخ های لیفانایرنا/ رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان گفت: موتور سوار پس از برخورد با یکدستگاه پاترول و افتادن در سطح جاده، جسد او 50 متر زیر چرخ های لیفان کشیده شد.

سرهنگ رضا عزیزی روز یکشنبه اظهارکرد: صبح امروز یکدستگاه موتور سیکلت در ورودی پل بابک شهر همدان با قسمت عقب یکدستگاه نیسان پاترول برخورد کرد.
وی اضافه کرد: موتور سوار پس از برخورد با این وسیله نقلیه تعادل خود را از دست داده و نقش بر زمین شد و خودرو لیفان که پشت سر موتور سوار در حال تردد بود آن را زیر گرفت.
وی بیان کرد: با توجه به بالا بودن سرعت خودروی لیفان، جسد موتور سوار 24 ساله 50 متر زیر چرخ این خودرو و در سطح آسفالت کشیده شد و پس از برخورد با محافظ و جدول کنار پل ، خودرو متوقف شد.
رئیس پلیس راهور شهرستان همدان بیان کرد: هر چند موتور سوار از کلاه ایمنی استفاده کرده بود ولی جراحات وارده بعلت برخورد با زمین و قرار گرفتن بدن او در زیر خودرو منجر به مرگ وی شد.
سرهنگ عزیزی بی توجهی به جلو از سوی موتور سوار و رعایت نکردن فاصله طولی از سوی راننده لیفان را عامل بروز این سانحه دانست و سهم هر کدام در بروز این سانحه را 50 درصد اعلام کرد.
وی با ذکر اینکه این نخستین سانحه فوتی امسال بوده است یادآوری کرد: سال گذشته 79 نفر در سوانح برون شهری جان باختند که 30 نفر از این تعداد موتور سوار بودند.
وی افزود: با وجود کاهش 11 درصدی شمار متوفیان سوانح درون شهری این استان در سال گذشته نسبت به سال 93 ولی آمار فوت موتور سواران در سال 94 افزایش داشته است.
رئیس پلیس راهور همدان اظهار کرد: سال گذشته یک هزار و 500 نفر در سوانح درون شهری استان همدان مجروح شدند که نسبت به سال ماقبل 400 نفر افزایش داشته است.
سرهنگ عزیزی توصیه کرد: خانواده ها از خرید و در اختیار قراردادن موتورسیکلت به فرزندان فاقد گواهینامه و بی تجربه خودداری کنند.
وی افزود: در صورت نیاز ، موتورسیکلت های برقی که قدرت مانور و سرعت کمتری دارند استفاده کنند و در حین رانندگی علاوه بر تردد با سرعت 40 کیلومتر در ساعت از کلاه ایمنی استفاده کنند.
حدود 200 هزار دستگاه موتور سیکلت در همدان تردد دارند.

با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: ایرنا


ویدیو مرتبط :
+18 مرگ دلخراش دو موتورسوار !!