علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



همه همت دشمنان متوجه ریشه‌کن کردن درخت تناور انقلاب است


به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه ای، در سالروز قیام تاریخی ۱۹ دی سال ۱۳۵۶ هزاران نفر از علما، فضلا، روحانیون و قشرهای مختلف مردم قم با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

رهبر انقلاب در ابتدای این دیدار تاکید کردند: ماجرای ١٩دی قم کهنه‌شدنی نیست. زمینه‌ی انقلاب اسلامی آماده بود و احتیاج داشت به یک کلید راه‌اندازنده؛ آن کلید را قمی‌ها زدند و با احساس تکلیف به‌موقع و درک به‌هنگام، به دفاع از امام وارد میدان شدند.

حضرت آیت الله خامنه ای در بخش دیگری از سخنانشان خاطرنشان کردند: یک جبهه‌ی وسیع دشمن در مقابل خودمان داریم؛ از سردمداران رژیم صهیونیستی و دولت آمریکا... تا عوامل تکفیری و داعش.

ایشان تاکید کردند: همه‌ی تحلیل‌های آنها متوجه این است که چه کنند درخت تناور انقلاب را ریشه‌کن کنند. همه‌ی همتشان این است که این ماندگاری را از بین ببرند؛ همه‌ی همت ما باید این باشد که ماندگاری انقلاب بماند.

مقام معظم رهبری با اشاره به انتخابات پیش رو بیان داشتند: مجلس کنونی در مسائل بین المللی مواضع خیلی خوبی می گیرد که مغتنم است. این کجا و آن مجلسی کجا که در مقابل دشمنان همان حرف آنها را در چه در قضیه هسته‌ای چه در قضایای گوناگون تکرار می کند.

حضرت آیت الله خامنه ای با تاکید براینکه ماندگاری انقلاب برای دشمن بهت‌آور و سخت است، بیان داشتند: این کارهای سال ۸۸ از ابتکارات جدید آنها علیه انقلاب بود؛ به بهانه‌ی انتخاب یک دولتی که مورد قبول آمریکا نیست، آن اقلیتی را که رأی نیاورده بکشند در خیابان و یک رنگی به آنها بدهند و کمکشان کنند؛ آمدند اینجا هم انجام بدهند و نتوانستند.  این، انقلاب رنگی بود؛ کودتای رنگی ناموفق.

مشروح خبر و تصاویر تکمیلی از این دیدار متعاقباً منتشر خواهد شد.


ویدیو مرتبط :
‫چه‌گونه کشنده‌ترین دشمنان‌مان را ریشه‌کن کنیم؟‬‎