سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



ایران خواستار واکنش جهانی نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی شد


ایران خواستار واکنش جهانی نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی شد

ایرنا/ سفیر و معاون نمایندگی دائم ایران در سازمان ملل متحد ضمن برشمردن جنایات رژیم صهیونیستی در سرزمین های اشغالی از جمله گسترش شهرک سازی ها، وادار کردن مردم فلسطین به کوچ اجباری و رفتار ددمنشانه این رژیم با زندانیان فلسطینی خواستار واکنش جهانی در مقابل این جنایت ها شد.

به گزارش ایرنا، غلامحسین دهقانی سفیر و معاون نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل متحد روز چهارشنبه در سخنانی در کمیته سیاسی این سازمان به نمایندگی از جنبش عدم تعهد، نقض حقوق مردم فلسطین توسط رژیم اشغالگر قدس، عدم همکاری این رژیم با کمیته تحقیق سازمان ملل متحد و سیاست های این رژیم در نقض حقوق مردم فلسطین و سایر اعراب ساکن سرزمین های اشغالی از جمله ساکنان بلندی های جولان سوریه را بشدت محکوم کرد.
دهقانی در بخشی از سخنان خود ضمن برشمردن جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین، گسترش شهرک سازی ها در سرزمینهای اشغالی را یکی از عوامل درگیری میان اشغالگران و مردم فلسطین ذکر و این سیاست ها را بشدت محکوم کرد.
وی ضمن هشدار به رهبران این رژیم در مورد نقض سیستماتیک حقوق بشر، ویرانی خانه های فلسطینیان، وادار ساختن مردم مظلوم فلسطین به کوچ اجباری، دستگیری و بازداشت کودکان و زنان فلسطینی و وضع وخیم زندانیان در بند این رژیم خواستار واکنش جامعه بین المللی نسبت به این ددمنشی ها شد.
سفیر کشورمان در پایان ضمن تأکید بر تعهد همیشگی جنبش غیر متعهدها در جهت دستیابی به یک راه حل عادلانه و جامع جهت حل مسأله فلسطین حمایت این جنبش را از حقوق لاینفک مردم فلسطین در تعیین سرنوشت خود و برخورداری از یک دولت مستقل اعلام کرد.


ویدیو مرتبط :
محکومیت جهانی جنایات رژیم صهیونیستی در غزه