سلامت


2 دقیقه پیش

لیپوماتیک

لیپوماتیک به عنوان یک روش مناسب برای لاغری موضعی شکم، پهلو، ران و اطراف ران ، ناحیه پشت، غبغب و بازو شناخته می شود ، لیپوماتیک در واقع یک دستگاه قدرتمند و هوشمند است که ...
2 دقیقه پیش

با شجاعت پایان همکاری منفعلانه نظام پزشکی با وزارت بهداشت را اعلام کنید

سلامت نیوز:رییس نظام پزشکی‌ مازندران با ارسال نامه ای به علیرضا زالی رئیس کل نظام پزشکی طرح تحول سلامت را همانند طرح مسکن مهر و پرداخت یارانه عمومی دانست و با تاکید بر ...



بیمارستان مطهری علت سوختن بدن نوزاد را مشخص خواهد کرد/ شرکت تولیدکننده پوشک تهدید به شکایت کرد


سلامت نیوز: روز گذشته خبر و عکسی از نوزاد بستری در بیمارستان بهرامی وابسته به دانشگاه علوم پزشکی تهران منتشر شده است که واکنش مسئولان بیمارستانی و کارخانه پوشک مای بی بی را به همراه داشت.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از آنا،یک منبع آگاه در بیمارستان بهرامی نسبت به انتشار این خبر در شبکه‌های مجازی واکنش نشان داد و گفت: خبر و عکسی که در شبکه‌های مجازی از این نوزاد نشر داده شده توسط مسئولان بیمارستانی نبوده است و احتمال دارد توسط خانواده نوزاد منتشر شده باشد.

وی افزود: کارخانه پوشک مای بی بی نسبت به انتشار این اخبار نیز واکنش نشان داده و اعلام کرده است از انتشار دهندگان این خبر در فضاهای مجازی به پلیش فتا شکایت خواهد کرد.

او می‌گوید: علت اصلی بروز این اتفاق مشخص نیست و برای بررسی بیشتر نوزاد به بیمارستان شهید مطهری انتقال یافته تا علت به درستی مشخص شود و تا آن زمان بیمارستان هیچ گونه اظهار نظری در خصوص تایید و یا تکذیب این خبر نخواهد داشت و از خانواده این نوزاد در خواست می‌شود به جای انتشار خبر در شبکه‌های مجازی و ایجاد اختلال در اذهان عمومی تا مشخص شدن علت صبر پیشه کنند و نسبت به بیمارستان و کارخانه پوشک مای بی بی اذهان عمومی را برانگیخته نسازند و مردم را دچار نگرانی نکنند.

این منبع آگاه می‌گوید: خانواده این نوزاد می‌توانند بعد از مشخص شدن در صورت داشتن هر گونه شکایتی به پزشک قانونی برای پییگری مساله مراجعه کنند.

روز گذشته تصویری از بدن یک نوزاد در شبکه‌های مجازی منتشر شد که ادعا می‌شد مربوط به سوختگی پایین تنه یک نوزاد پسر به خاطر استفاده از پوشک برند مای بی بی است. در این تصویر دیده می‌شود که بدن نوزاد به شدت دچار سوختگی شده و حتی نوشته شده که نوزاد به خاطر این موضوع دچار نقص عضو نیز شده است.


ویدیو مرتبط :
‫چگونه پوشک نوزاد را تعویض کنیم؟‬‎