سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



دستگیری یکی از سرکردگان تونسی‌تبار داعش در پوشش پناهجو


دستگیری یکی از سرکردگان تونسی‌تبار داعش در پوشش پناهجو

باشگاه خبرنگاران/ مسئولان ایتالیایی یکی از سرکرده‌های گروه تروریستی داعش را که سعی داشت در ضمن پناهجویان غیرقانونی وارد این کشور شود، بازداشت کردند.

به گزارش "عربی24"؛ مسئولان ایتالیایی اعلام کردند روز گذشته یکی از سرکرده‌های تونسی تبار گروه تروریستی داعش را که سعی داشته است به عنوان پناهجوی سیاسی وارد این کشور شود، بازداشت کرده‌اند.
تلویزیون رسمی ایتالیا به نقل از وزارت کشور اعلام کرد: ""مهدی بن نصر"(38 ساله)، در چهارم اکتبر گذشته با نامی مستعار، خود را در غالب گروهی متشکل از 200 پناهجوی غیر قانونی به سواحل جنوبی ایتالیا رسانده است.
این منبع افزود: "بن نصر" هنگام بازجویی ادعا کرده است "محمد بن ناصر" نام دارد و از آسیب دیدگان سیاسی در تونس است و تمایل دارد برای زندگی وارد یکی از کشورهای شمالی اروپا شود؛ ولی پس از گرفتن اثر انگشت، هویت واقعی او به صورت قطعی مشخص شد.


ویدیو مرتبط :
دستگیری یک داعشی تونسی تبار در عراق