معرفی هیئت اجرایی انتخابات خبرگان رهبری در چهارمحال و بختیاری


فرماندار شهرکرد گفت: اعضای هیئت اجرایی انتخابات خبرگان رهبری در استان انتخاب و معرفی شدند.

حمید ملک‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: هشت عضو اصلی و پنج عضو علی‌البدل هیات اجرایی خبرگان رهبری در استان و مجلس شورای اسلامی حوزه شهرکرد، بن و سامان انتخاب و معرفی شدند.

وی افزود: حضور زنان در تامین آراء به عنوان نیمی از جامعه نقش اساسی دارد و زمینه را برای مشارکت مدنی، حقوقی و اجتماعی فراهم می‌سازد.

ملک‌پور در ادامه گفت: انتخابات اعضای هیئت اجرایی نظارت بر انتخابات با حضور 30 نفر از معتمدین برگزار و حجت‌الاسلام علی عبدالهی، حجت‌الاسلام مسلم اسماعیلی، نعیم امامی، خدایار مرادی، فضل‌الله حقانی، مهدی امیری، سهراب چالش و یوسف آقابزرگی به عنوان اعضای اصلی و سید راشد جزایری، حمید فتح‌الهی، نورالله غلامیان، محمدرضا ملکوتی و تیمور فتاحی به عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب شدند.

فرماندار شهرستان شهرکرد خاطرنشان کرد: ثبت‌نام داوطلبان خبرگان رهبری از تاریخ 26 آذرماه آغاز و تاکنون حجت‌الاسلام و المسلمین سیدعبدالله جعفری، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا نورمحمدی در فرمانداری شهرستان شهرکرد و آیت‌الله علیرضا اسلامیان در ستاد مرکزی وزارت کشور ثبت‌نام کرده‌اند.

به گفته وی، از چهارمحال و بختیاری، یک نفر به مجلس خبرگان رهبری راه پیدا می‌کند.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
ترانه ترکی بختیاری ( استان چهارمحال بختیاری )