سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



زارع‌فومنی: اصلاح‌طلبان می‌خواهند بار دیگر "عارف" را قربانی کنند


حجت‌الاسلام زارع‌فومنی دبیرکل حزب مردمی اصلاحات در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری تسنیم، گفت: اخیراً شورای هماهنگی جبهه اصلاحات و شورای سیاست‌گذاری انتخاباتی اصلاح‌طلبان لیست‌هایی را برای انتخابات مطرح کرده‌اند که مورد قبول ما نیست.

وی ادامه داد: ما پیشنهاد می‌کنیم شورای انتخاباتی اصلاح‌طلبان به جای اینکه افراد تندرو و افراطی که ردصلاحیت می‌شوند را در لیست انتخاباتی خود بگنجاند با سایر گروه‌ها تعامل و افرادی را معرفی کنند که از طرف شورای نگهبان تأیید شوند و در انتخابات آرای مردم را جذب کنند.

دبیرکل حزب مردمی اصلاحات با اشاره به ریاست محمدرضا عارف بر شورای سیاست‌گذاری انتخاباتی اصلاح‌طلبان، گفت: ما از اینکه آقای عارف را به عنوان رئیس شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان انتخاب کردند، تشکر می‌کنیم، اما تصور می‌کنیم آنها می‌خواهند آقای عارف را یک بار دیگر قربانی کنند و وی را برای قربانی کردن آورده‌اند.

حجت‌الاسلام زارع‌فومنی یادآور شد: شورای سیاست‌گذاری انتخاباتی اصلاح‌طلبان حق ندارند برای کل جریان اصلاحات تصمیم بگیرد؛ باید خرد جمعی برای ارائه لیست‌های انتخاباتی حاکم باشد و همه مدنظر قرار بگیرند.

انتهای‌پیام/


ویدیو مرتبط :
#27 چرا به AMP نیاز داریم؟