سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



جادوی شاخه های خشک تزئینی در دکوراسیون منزل


جادوی شاخه های خشک تزئینی در دکوراسیون منزلچیدانه/ همواره شکل و فرم طبیعی شاخه ها در تضاد با خطوط راست و مستقیم موجود در فضا واقع شده و زیبایی پدید می آورند. شاخه ها می توانند به شکل های گوناگون و دکوراتیوی در فضا نقش آفرینی کنند. گاه جداکننده فضاها هستند و گاهی در قالب یک گلدان و... در هر حال آنها هر کجا باشند، آرامش بخش و دلنشین خواهند بود. پس با چیدانه همراه باشید تا با هم شاخه های خشکیده را به دکوراسیون خود دعوت کنیم.

شاخه های خشک تزئینی در نشیمن

از شاخه های خشکیده به سادگی می توانید برای فضایی مانند نشیمن و یا غذاخوری خود استفاده نمایید، کافی است قابی تهیه کنید و آن ها را خلاقانه قاب بگیرید و در دکوراسیون داخلی فضای خود از آن استفاده نمایید.

شاخه های خشک تزئینی در اتاق خواب

اتاق خواب شما یکی از بخش هایی است که به خوبی می توانید از شاخه های خشکیده در آن استفاده نمایید کافی است آن ها را در قالب گلدان در اطراف تختخواب خود قرار دهید و از جلوه ی آن در فضای داخلی خود استفاده نمایید.

شاخه های خشک تزئینی در اتاق کودک

اتاق کودک را از یاد نبرید می توانید یک درختچه ی کوچک خشک شده را رنگ آمیزی کنید و از آن درخت خاطرات یا درخت آرزوها بسازید! کافی است کمی خلاقیت در این زمینه به خرج دهید و با این شاخه ها دکورسیون اتاق کودک دلبانتان زیبا تر کنید.

شاخه های شکوفه دار تزئینی در دکوراسیون

شاخه های شکوفه دار از جمله مواردی هستند که به خوبی می توانند جلوه ی بی نظیری به فضای داخلی شما ببخشند کافی است آن ها را با گلدان های شیشه ای رنگی ترکیب کنید تا در دکوراسیون شما بدرخشند.

شاخه های خشک تزئینی در راه پله ها

تزیین راه پله ها همیشه راهی برای جذابیت دکوراسیون داخلی شما بوده است. کافی است در یک گلدان نسبتا بزرگ شیشه های شاخه های خشک شده را قرار دهید و در کنار نرده ها و یا در راه پله های خود قرار دهید، ترکیب چوب و شیشه در هر فضایی معجزه می کند!

شاخه های خشک تزئینی در سرویس بهداشتی

تعجب نکنید سرویس بهداشتی هم می تواند تصویری از طبیعت را با خود همراه داشته باشد، کافی است جای مناسبی را برای آن در نظر بگیرید و برای این کار خلاقیت خود را به کار ببندید، می تواند در غالب یک گلدان، جای حوله و یا جای دستمال کاغذی و یا هر مورد دیگر در فضای شما قرار گیرد.

دکوری های خلاقانه با شاخه های خشک تزئینی

وقتی صحبت از شاخه ها می شود ناخودآگاه تصویری از پرندگان در ذهن ما جای می گیرد! این تصویر را زنده کنید، کافی است با شاخه های خشکیده به شکلی هنرمندانه مکانی را برای پرندگان فرآهم کنید و به دکوراسیون خود زیبایی ببخشید.

جالباسی خلاقانه با شاخه های خشک تزئینی

توجه داشته باشید که منظور از شاخه های خشکیده می تواند ازیک شاخه ی نازک و ساده تا یک تنه ی درخت خشک باشد که به خوبی با یک رنگ آمیزی جذاب می تواند در در خانه ی شما قرار گیرد و علاوه بر کاربرد چهره ی فضایی شما منحصر به فرد نماید.





منبع: چیدانه


ویدیو مرتبط :
دکوراسیون داخلی منزل - مراحل تغییر دکوراسیون - دیزاینی