سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



یک خیر، مدرسه شش کلاسه در سیریک به دانش آموزان اهدا کرد


به گزارش شنبه خبرنگار ایرنا، مدیر آموزش و پرورش سیریک در مراسم بهره برداری از مدرسه اهدایی شهید اندرزگو گفت: ازکل مبلغ هزینه شده برای ساخت این مدرسه با زیربنای 380متر مربع ، 60 درصد آن از سوی نیکوکاران و بقیه به وسیله اداره کل نو سازی وتجهیز مدارس تامین شده است.
محمد فولادی بیان داشت:خیران بازوی توانمند آموزش و پرورش در تامین زیرساخت های تعلیم و تربیت هستند ومدرسه سازی توسط خیران یک سنت حسنه می باشد و نقش بسزایی در رفع مشکلات آموزش و پرورش دارد.
این مقام مسئول خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون هشت طرح آموزشی با 39 کلاس درس با اعتبار 55 میلیارد ریال در سیریک به بهره برداری رسیده است.
فولادی ابراز داشت: در این شهرستان 18 مدرسه تخریبی با 61 کلاس درس وجود دارد که برای ساخت آنها 120 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.
روستای میشی با 300 خانوار و یک هزارو 500 نفر جمعیت در چهار کیلومتری جنوب شهر سیریک قرار دارد.
شهرستان سیریک در 175 کیلومتری شرق بندرعباس مرکز استان هرمزگان قرار دارد. ک/3
7198/ 6048

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
جشن انقلاب دانش آموزان در مدرسه مفتاح دانش