ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



شوک کاپیتان‌ها به لوکا و غیبت عالیشاه


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تمرین نوبت عصر امروز پرسپولیس که قرار بود در زمین شماره دوی ورزشگاه آزادی برگزار شود به علت بارش باران به مجموعه ورزشی درفشی‌فر منتقل شد. با توجه به این قضیه سرخپوشان از ساعت 15 امروز یک جلسه تمرین تاکتیکی و نسبتا پر فشار را در زمین این مجموعه پشت‌سر گذاشتند.

* امید عالیشاه که در تمرین صبح استراحت کرده بود در این تمرین غیبت داشت. او دچار سرماخوردگی شده و به این خاطر برانکو به وی استراحت داد.

* علی علیپور در تمرین نوبت صبح با تاخیر رسید و به این دلیل برانکو به وی اجازه شرکت در تمرین گروهی را نداد اما این بازیکن برای تمرین عصر اولین نفری بود که وارد مجموعه شد.

* بارش باران باعث شده بود هواداران بسیار کمی به مجموعه بیایند.

* محسن بنگر و رضا نورمحمدی کاپیتان‌های قبل از آغاز تمرین، سیگارت زیر پای بازیکنان می‌انداختند.  یک سیگارت زیر پای لوکا ماریچ منفجر شد و این بازیکن حسابی شوکه شد!

* با آغاز تمرین جری بنسون از بقیه جدا شد و به طور اختصاصی دور زمین دوید.

* بازیکنان ابتدا زیر نظر مارکو تمرینات کششی، قدرتی و سرعتی انجام دادند و در ادامه زیر نظر برانکو کار با توپ داشتند.

* رضا خالقی‌فر در سالن وزنه فقط کار با وزنه انجام داد.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
مبحث غیبت، گام ششم(ریشه های غیبت) از منظر قرآن