ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



حضور ۱۰ هزار نفری در آزادی و موج مثبت برای هواداران/ تشویق کی‌‌روش و سلفی‌ هندی‌ها با یکدیگر


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم ملی ایران از ساعت 19 امشب از هفته نهم مقدماتی جام جهانی به مصاف تیم ملی هند می‌رود.

در حال حاضر حدود 10 هزار تماشاگر برای تماشای این دیدار در ورزشگاه حضور دارند که این جمعیت در حال افزایش است.

* لیدرهای استقلال و پرسپولیس در بین تماشاگران حضور دارند ضمن اینکه عکاسان با کاورهای سفید رنگ بازی را پوشش خواهند داد.

* بازیکنان تیم ملی هند قبل از ورود به زمین با یکدیگر عکس سلفی گرفتند.

* پدر سردار آزمون به همراه دو نفر از مسئولان تیم روستوف روسیه در جایگاه ورزشگاه حضور دارند.

* از ساعت 18 اخباری و مظاهری به همراه دن‌گاسپار اولین نفراتی بودند که وارد زمین شدند و 5 دقیقه بعد بازیکنان تیم ملی ایران همگی با هم وارد زمین چمن شده و 10 دقیقه پس از آنها بازیکنان تیم ملی هند به زمین آمدند.

* بازیکنان ایران به دو گروه بازیکنان اصلی و  ذخیره تقسیم شده و اصلی‌ها زیر نظر کادر اصلی با کاورهای سفید و زرد به ‌آماده‌سازی خود مشغول شدند و سایرین بدون حضور مربی با کاورهای سبز رنگ با یکدیگر به بازی آقاوسط مشغول شدند.

* بازار دیده بوسی و تبریک عید بین خبرنگاران، عکاسان و مسئولان برگزاری مسابقه داغ است.

* مجری ورزشگاه به صورت ویژه بازیکنان را یک به یک صدا کرده و هر بازیکن با آهنگ ویژه شهر خود مورد تشویق هواداران قرار گرفت. به طور مثال مهدی طارمی با آهنگ بوشهری تشویق شد.

* کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی به همراه افشین پیروانی از کنار زمین مراحل گرم کردن بازیکنان را تماشا کرده ضمن اینکه کی‌روش به شدت از سوی هواداران تشویق شد.

* مجری ورزشگاه از هواداران خواست تا با تشویق‌های خود برای بازیکنان انرژی مثبت بفرستند.

* تماشاگران با شعارهای ایران ایران تیم ملی را تشویق کردند. ضمن  اینکه آنها طارمی را با شعار مهدی آقای گل مورد حمایت قرار دادند.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
هواداران متین ورامین در سالن 12 هزار نفری آزادی