سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



امروز آخرین مهلت ثبت‌نام دوره‌های کاردانی دانشگاه علمی و کاربردی/ داوطلبان کارشناسی تا فردا فرصت دارند


به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، ثبت‌نام برای شرکت در پذیرش دوره‌های کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی منحصرا از طریق شبکه اینترنتی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org از چهارشنبه 14 بهمن ماه آغاز شده است و این مهلت امروز سه‌شنبه 27 بهمن‌ماه پایان می‌یابد.

 دفترچه راهنمای ثبت‌نام، اصلاحات و ظرفیت‌های جدید و اطلاعیه سازمان سنجش درباره شرایط عمومی و اختصاصی و نحوه ثبت‌نام برای پذیرش در این دوره‌ها بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفته است و ظرفیت پذیرش در این دوره‌ها 305 هزار و 332 نفر است که 161 هزار و 619 نفر از داوطلبان آزاد و 143 هزار و 713 نفر از شاغلان پذیرش می‌شوند.

تعداد کل رشته محل‌ها 4 هزار و 633 نفر است که پذیرش 4 هزار و 610 کد رشته محل به روش متمرکز و 23 کد رشته محل هم نیمه‌متمرکز است.

تا 8 صبح امروز سه شنبه 27 بهمن‌ماه 105 هزار و 674 داوطلب برای شرکت در پذیرش در این دوره‌ها ثبت‌نام کردند.

* ثبت‌نام دوره‌های کارشناسی حرفه‌ای دانشگاه علمی کاربردی

ثبت‌نام برای شرکت در دوره مهندسی فناوری و دوره کارشناسی حرفه‌ای (ناپیوسته) نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی 1394 نیز از یکشنبه 18 بهمن ماه از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی اینترنتی www.sanjesh.org آغاز شده است و با درنظر گرفتن مهلت تمدید شده تا فردا چهارشنبه 28 بهمن‌ماه ادامه دارد و این مهلت دیگر قابل تمدید نیست.

تا 8 صبح امروز سه‌شنبه 27 بهمن‌ماه 58 هزار و 921 نفر برای ثبت‌نام در دوره‌های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای دانشگاه علمی‌کاربردی اقدام کرده‌اند و داوطلبان باید دارای شرایط عمومی و اختصاصی به شرح مندرج در اطلاعیه‌ای که بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفته است، باشند و داوطلبان باید در مهلت مقرر به سایت سازمان سنجش مراجعه و نسبت به دریافت دفترچه راهنما از سایت سازمان سنجش اقدام کنند.

داوطلبانی که ثبت‌نام کرده‌اند هم در صورت تمایل می‌توانند برای ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی خود اقدام کنند.

داوطلبان پس از مطالعه دفترچه راهنما و اطلاعیه منتشره سازمان سنجش در صورت واجد شرایط بودن باید 200 هزار ریال به عنوان وجه ثبت‌نام به وسیله کارت‌های عضو شبکه شتاب پرداخت کنند.

انتهای پیام/

http://fna.ir/YLKR5E


ویدیو مرتبط :
فردا آخرین مهلت ثبت اعتراضات حذف شده های یاارنه نقدی