سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



حاجی بابایی: 45کرسی مجلس دهم در انتخابات دوره دوم سهم اصولگرایان است


حاجی بابایی: 45کرسی مجلس دهم در انتخابات دوره دوم سهم اصولگرایان استایرنا/ عضو کمیته هفت نفره ساماندهی اصولگرایان در دور دوم انتخابات مجلس دهم پیش بینی کرد،اصولگرایان در این دوره 45کرسی مجلس دهم را بدست آوردند.

حمیدرضا حاجی بابایی،در پاسخ به این سوال ایرنا که،تا چه اندازه پیروزی اصولگرایان در دوره دوم انتخابات قابل پیش بینی است ؟ گفت: اقبال برای پیروزی اصولگرایان در دوره دوم بسیار بالاست.وی گفت:نشست ها و همایش هایی اخیری که در تهران و شهرستانها از سوی اصولگرایان برگزار شد،نشان از همگرایی اصولگرایان و پیروزی آنان در دور دوم دارد.

حاجی بابایی گفت:اجماع و وحدت اصولگرایان در این دوره مهمتر از مساله 'یکتا ' است.

به گزارش ایرنا،جبهه یکتا مخفف'یاران کارآمدی و تحول ایران اسلامی ' است که جمعی از دولتمردان دهم آن را پایه گذاری کردند.

حمیدرضا حاجی بابایی در پاسخ به سوال خبرنگار ایرنا،که پرسید سرنوشت جبهه یکتا به کجا انجامید ؟ افزود:در حال حاضر وحدت اصولگرایان مهمتر از بحث کردن در باره یکتاست.

منتخب مردم همدان در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی درباره رئیس مجلس شورای اسلامی در دوره بعد نیز گفت:هر کسی که اکثریت آرا نمایندگان مجلس را به دست آورد،رئیس مجلس خواهد شد.

به گزارش ایرنا،انتخابات دوره دوم مجلس شورای اسلامی با حضور 138نامزد انتخاباتی راه یافته به این مرحله برای کسب 69 کرسی برگزار می شود.

مرحله دوم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در دهم اردیبهشت ماه در 56 حوزه برای انتخاب 69 نماینده برگزار خواهد شد.

این فعال سیاسی طیف اصولگرایان برای شرکت در همایش 'اقتصاد مقاومتی و مجلس دهم ' که عصر سه شنبه هفدهم فروردین ماه در مسجد ابوالفضل شلمزار برگزار شد،به چهارمحال و بختیاری سفر کرده بود.

با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: ایرنا


ویدیو مرتبط :
کلیپ انتخاباتی بابایی در انتخابات مجلس سیاهکل