علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



زور ایران به قطر نرسید/ فرصت شگفتی‌سازی از دست رفت


به گزارش خبرنگار مهر، تیم ایران امروز جمعه در دیدار پایانی رقابتهای انتخابی المپیک با نتیجه ۲۸ بر ۱۹ مقابل قطر میزبان تن به شکست داد و فرصت صعود مستقیم به المپیک را از دست داد. 

ایران در حالی در این بازی بازنده شد که در بیشتر اوقات نیمه نخست تیم برتر میدان بود اما از دست دادن چندین پنالتی در کنار اشتباهات فردی رفته رفته ورق را به سوی قطر برگرداند و این تیم در نهایت با ۹ امتیاز اختلاف بازی را برنده شد. ایران در مرحله گروهی رقابتها با حساب ۳۲ بر ۱۷ به قطر باخته بود. 

تیم قطر را باید تیمی چندملیتی و نه قطری بنامیم چراکه این تیم فقط از یک بازیکن بومی بهره می برد.

تیم بحرین هم در دیدار رده بندی با نتیجه ۳۴ بر ۲۱ مقابل کره جنوبی به برتری رسید و سوم شد.

با این حساب قطر به عنوان تیم نخست جواز حضور در رقابتهای المپیک را کسب کرد و تیم های ایران و بحرین هنوز شانس صعود به المپیک را دارند. البته ایران با توجه به اینکه به عنوان تیم دوم آسیا در رقابتهای انتخابی شرکت می کند در سید بهتری قرار خواهد گرفت. 


ویدیو مرتبط :
ایران یک - ژاپن یک؛ زور غول ها به هم نرسید