مجوز حضور «سرزده» مردم از خطوط تولید «ایکس100»


مجوز حضور «سرزده» مردم از خطوط تولید «ایکس100»پرشین خودرو/ «مردم می توانند به منظور حصول اطمنیان از کیفیت خودرو، از خطوط تولید محصولات ایکس100 بازدید کنند.»
معاون کیفیت گروه خودرو سازی سایپا اظهار داشت: راه های متعددی برای حصول اطمینان از کیفیت و ایمنی یک خودرو وجود دارد اما مطمئن ترین آن رویت فرآیند تولید خودرو و دقیق شدن در ریزه کاری های ساخت و تولید یک خودرو است .

فرزاد غزائی تصریح کرد: سایپا بر این نکته پای بند و صریحا باور دارد ارتباط مستقیم با مردم و مشتریان خود می تواند اطمینان و اعتماد را هر روز گسترده تر و محکم تر کند از این جهت از تمامی افرادی که به دنبال این حصول اطمینان هستند دعوت می کنیم با حضور خود در هنگام تولید محصولات ایکس 100 در محل کارخانه به این باور و اطمینان برسند.
این مقام مسئول در دومین شرکت بزرگ خودروسازی کشور ادامه می دهد: بارها عنوان کرده ایم محصولات ایکس100 منطبق با استاندارد های ایمنی کیفیت کشور تولید می شود و از آنجایی که سازمان ملی استاندارد ایران اخیرا به راحتی به خودرویی مجوز شماره گذاری نمی دهد خریداران اطمینان داشته باشند که پراید خودرویی کاملا استاندارد است.

غزائی در پاسخ به این پرسش که بازدید خطوط تولید پراید برای عموم مردم به راحتی امکان پذیر است یا خیر؟ عنوان کرد: قدر مسلم این چنین خواهد بود چرا که معتقدیم این حضور هم برای مجموعه ما مفید است که از نزدیک با مشتری خود و نظرات آنها آشنا می شود و از طرف دیگر مشتریان با مشاهده نحوه تولید خودرو خود به اطمینان کامل خواهند رسید و می توانند با ایجاد ارتباط با کارگران، کارشناسان و مدیران فعال در صنعت خودرو یک تعامل سازنده بلند مدت ایجاد کنند.
یادآور می شود پیش از این وزیر صنعت، معدن و تجارت پیشنهاد داده بود تمام خبرنگاران و اصحاب رسانه در یک زمان تعیین شده از خطوط تولید شرکت های خودروسازی داخلی بازدید کنند.


منبع: پرشین خودرو


ویدیو مرتبط :
روشهای نوین تغذیه خطوط تولید در تولید ناب