لندروور دیسکاوری 2017 معرفی شد


لندروور دیسکاوری 2017 معرفی شدزومیت/ لندروور همواره جز بهترین و محبوب‌ترین شاسی‌بلندهای بازار به حساب می‌آیند. حال این خودروساز مطرح انگلیسی از تغییرات جدید مدل ۲۰۱۷ دیسکاوری (Discovery) جزئیاتی منتشر کرده است. با زومیت همراه باشید.

لندروور از اضافه شدن چند قابلیت جدید در مدل ۲۰۱۷ دیسکاوری خبر داد. از جمله این قابلیت‌ها بسته‌ی طراحی دینامیکی و کنترل لمسی جدید سیستم سرگرمی با صفحه نمایش بزرگ ۱۰.۲ اینچی است.

پکیج طراحی دینامیکی شامل بازنگری روی درب کاپوت جلو و صندوق عقب به همراه خروجی اگزوز، اضافه شدن تکه‌های سیاه رنگ در بدنه خارجی و رینگ‌های براق ۲۰ اینچی است. از دیگر ویژگی‌های این بسته در فضای داخلی کابین، برجسته نشان داده شدن دوخت‌های صندلی چرمی و دسته‌ی تعویض دنده است. در ادامه اضافه شدن زیر پایی‌های مخصوص، پدال‏‌های پرداخت کاری شده فلزی درخشان و جنس مناسب پنل داشبورد از دیگر بهینه‌سازی‌های پیش‌بینی شده در بسته‌ی طراحی دینامیکی است. خریداران می‌توانند از میان چهار رنگ نقره‌ای سیلیکنی، سیاه فارالون (Farallon)، خاکستری کارپاتیان (Carpathian) و آروبای متالیک (Aruba Metallic) رنگ مناسب خودروی خود را انتخاب نمایند.


سیستم کنترل لمسی (InControl Touch) با نمایشگر بزرگ‌تر ۱۰.۲ اینچی در مدل ۲۰۱۷ پیش بینی شده است به طوری که منوی‎های تعاملی، ظاهر بسیار زیبا و مجلل در کنار رابط کاربری کاربر پسند از ویژگی‌های بارز سیستم سرگرمی جدید است. این خودرو از سیستم هشدار سرعت غیر مجاز هوشمند، شناسایی علائم راهنمایی و رانندگی، سیستم کمکی حفظ خودرو در مسیر، ترمز اضطراری و دیگر سیستم‌های ایمنی برخوردار است.

در بخش قوای حرکتی نیز دیسکاوری نسبت به مدل ۲۰۱۶ تغییراتی نکرده است. این خودرو از پیشرانه‌ی چهار سیلندر ۲ لیتری توربو با قدرت خروجی ۲۴۰ اسب بخار بهره می‌برد که توان تولیدی خود را به واسطه‌ی جعبه‌دنده‌ی ۹ سرعته ساخت شرکت ZF، به هر چهارچرخ منتقل می‌کند.

با توجه به فروش بالای دیسکاوری در بین خودروهای شرکت لندروور، به روز رسانی مؤثر و کارآمد به همراه جذاب‌تر کردن ظاهر خودرو تصمیمی منطقی از سوی مقامات این شرکت است. فروش این خودرو با قیمت پایه‌ی ۳۸۷۰۰ دلار در سال جاری میلادی آغاز خواهد شد.



با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: زومیت


ویدیو مرتبط :
معرفی لندروور دیسکاوری ویژن