سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



فتو آی تی/ دوربین های نسل جدید از نوع پوشیدنی خواهند بود


فتو آی تی/ دوربین های نسل جدید از نوع پوشیدنی خواهند بود

آیا به دنبال راهی هستید تا راحت‌تر و ساده‌تر از لحظه‌های شیرین زندگی خود عکس و فیلم بگیرید و با خانواده و دوستان خود به اشتراک بگذارید؟ بد نیست نگاهی به دوربین لایت‌باکس CA7CH که یک دوربین پوشیدنی است، بیاندازید.

دیتا لینک/ آیا به دنبال راهی هستید تا راحت‌تر و ساده‌تر از لحظه‌های شیرین زندگی خود عکس و فیلم بگیرید و با خانواده و دوستان خود به اشتراک بگذارید؟ بد نیست نگاهی به دوربین لایت‌باکس CA7CH که یک دوربین پوشیدنی است، بیاندازید.

دوربین لایت‌باکس که یک دوربین پوشیدنی آماده برای استفاده اپلپکیشن‌ها است، طولش در هر دو طرف ۳٫۸ سانتی‌متر است و حدود ۳۰ گرم وزن دارد. این دوربین مینی؛ فوق فشرده است و طراحی حداقل در آن بکار رفته است. هم‌چنین گیره‌های مغناطیسی آن کمک می‌کند تا لایت‌باکس را هر کجا که دوست دارید بچسبانید. دوربین پوشیدنی فوق از حسگر ۸ مگاپیکسل و ۶ لنز با دیافراگم f/2.4 بهره می‌برد.

میدان دید ۷۲ درجه با محافظ لنزی که از یاقوت کبود است، می‌تواند عکس‌هایی با کیفیت بسیار بالا؛ ویدئوهای اچ‌دی و حتی فایل‌های متحرک GIF بگیرد. قابلیت وای‌فای و بلوتوث کمک می‌کند تا دوربین پوشیدنی لایت‌باکس به راحتی به سرویس کلاودی که برای پخش زنده فیلم و عکس درنظر گرفته شده وصل شود.

با استفاده از برنامه‌ای که برای آن تهیه شده، دوستان شما می‌توانند ویدئوهای اچ‌دی را به صورت زنده روی دستگاه‌های خود مشاهده کنند. یکی از قابلیت‌های جالب این برنامه آن است که می‌توانید چندین لایت‌باکس را در کنار هم قرار دهید تا بطور خودکار صدا؛ تصویر و عکس را برای شما ضبط کند.

هم‌چنین فایل‌های خود را روی فیسبوک؛ توییتر و سایر شبکه‌های اجتماعی به اشتراک می‌گذارید یا از دید لایت‌باکس به اطراف خود نگاه می‌کنید. به‌غیر از این چند نکته دوربین پوشیدنی لایت‌باکس از فضای ذخیره داخلی ۸ گیگابایت و یک دکمه ۳ منظوره استفاده می‌کند. لامپ LED با دو رنگ متفاوت و باطری قابل شارژ ۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت از دیگر مشخصات این دوربین است.

تیم طراحی لایت‌باکس از طریق کیک‌استارتر در حال جمع‌آوری سرمایه لازم برای محصول خود هستند. قیمتی که برای این دوربین در نظر گرفته شده ۱۱۹ دلار است.

بخش تصاویر این خبر را از دست ندهید.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
Cicret Bracelet نسل جدید ابزارهای پوشیدنی در راه است