سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



مایکروسافت وجود باگ صفحه کلید بیلد جدید ویندوز ۱۰ موبایل را تایید کرد


مایکروسافت وجود باگ صفحه کلید بیلد جدید ویندوز ۱۰ موبایل را تایید کردوین فون/ همانطور که مطلع هستید هفته گذشته بیلد ۱۴۲۶۷.۱۰۰۴ ویندوز ۱۰ موبایل برای اینسایدر های حلقه فست منتشر شد. از آن جایی که این دومین بیلد به روز رسانی رد استون است، مشخص است که پر از باگ خواهد بود. علاوه بر باگ هایی که مایکروسافت هنگام انتشار این بیلد بیان کرد، باگ های دیگری مانند باگ صفحه کلید وجود دارد که وجود آن به تازگی تایید شده است.

طبق بازخورد های دریافتی، دانلود زبان های صفحه کلید برای لومیا هایی که بیلد جدید ویندوز ۱۰ موبایل را نصب کرده اند، ممکن نیست. کاربران در صورت تلاش برای نصب صفحه کلید جدید با پیام “An error occurred” مواجه خواهند شد. این مشکل فقط بر روی دستگاه هایی که بیلد ۱۴۲۶۷.۱۰۰۴ را دریافت و سپس هارد ریست کرده اند دیده شده است.

یکی از مهندسان مایکروسافت از وجود این مشکل آگاه شده است و در بیانیه ای اعلام کرده است فعلا راه حلی برای رفع این باگ موجود نیست. دستگاه هایی که این به روز رسانی را نصب کرده اند و از قبل چندین زبان صفحه کلید را نصب کرده باشند، نباید با مشکلی روبه رو شوند. او با انتشار پستی در سایت Reddit به کاربران اعلام کرد:

می خواهم شما را در جریان قرار دهم که ما در حال بررسی این باگ هستیم و آن را [به لیست مشکلات در] بلاگ مایکروسافت اضافه خواهیم کرد. این مشکل خاص بیلد ۱۴۲۶۷.۱۰۰۴ است و متاسفانه به نظر می رسد راه حلی برای آن وجود نداشته باشد. البته اگر از پیش زبان های صفحه کلید را نصب کرده باشید، قاعدتا بعد از به روز رسانی نیاز به نصب دوباره آن ها نخواهید داشت.

بیلد ۱۴۲۶۷.۱۰۰۴ ویندوز ۱۰ موبایل فقط برای دستگاه هایی که با ویندوز ۱۰ موبایل عرضه شده اند، در دسترس است. مایکروسافت گفته است پشتیبانی بیلد های رد استون از دیگر دستگاه ها نیز بعد از دریافت به روز رسانی رسمی ویندوز ۱۰ موبایل آغاز خواهد شد.

با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: وین فون


ویدیو مرتبط :
مایکروسافت شبیه ساز بیلد ۱۰۲۴۰ ویندوز ۱۰ موبایل را منتش