علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



بودجه تیم بسکتبال شهرداری گرگان کمتر از سال گذشته نیست


علیرضا پزشکپور در گفتگو با خبرنگار مهر درباره اینکه گفته می شود بودجه تیم بسکتبال شهرداری گرگان نسبت به سال گذشته کاهش یافته است، بیان کرد: بودجه ابتدایی تیم بسکتبال شهرداری گرگان یک میلیارد تومان بوده که باتوجه به نامه شهرداری و تصویب در شورای شهر، یک میلیارد دیگر نیز اضافه شده است.

پزشکپور افزود: افزایش یک میلیاردی بودجه از سوی فرمانداری گرگان هنوز تایید نشده و ما این موضوع را پیگیری و بر آن پافشاری کرده ایم و تصمیم نهایی به شورای حل اختلاف واگذار شده است.  

وی به مقایسه بودجه سال گذشته و امسال تیم شهرداری پرداخت و گفت: سال گذشته کمتر از دو میلیارد تومان برای تیم بسکتبال هزینه شده که اگر بخواهیم با امسال مقایسه کنیم، می بینیم که اگر کمتر نبوده باشد بیشتر هم نیست.

وی با بیان اینکه تیم بسکتبال همیشه هزینه های پنهانی نیز دارد، اظهار کرد: البته برخی هزینه های تیم شهرداری به طور دقیق مشخص نیست مانند استفاده از اتوبوس شهرداری یا اسکان بازیکنان خارجی تیم که جزو هزینه ها به حساب نمی آید وگرنه رقم هزینه ها افزایش پیدا می کند.

سخنگوی شورای شهر گرگان تصریح کرد: در هر صورت شورای شهر گرگان امسال نیز وظیفه خود در قبال ورزش نخست شهر انجام داده است، هرچند در این میان رشته های پنجاه گانه دیگر هم از ما انتظار حمایت دارند و می گویند با کمتر از یک درصد بودجه بسکتبال ما می توانیم در رشته خود قهرمان کشور شویم.

پزشکپور ادامه داد: به علت آنکه ورزش بسکتبال مورد وثوق شهروندان گرگانی است شورای شهر هم از آن حمایت می کند و من همیشه معتقد بوده ام که باید اقداماتی صورت دهیم که نام گرگان در سطح کشور مطرح باشد که حمایت از بسکتبال یکی از آن اقدامات است.

وی که یکی از اعضای هیئت امنا تیم بسکتبال گرگان محسوب می شود از نتایج امسال تیم ابراز رضایت کرد.

گفتنی است؛ محمدمهدی ایزدپناه سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان روز گذشته در گفتگو با مهر مدعی شده بود بودجه سال گذشته تیم شهرداری دوبرابر امسال بوده است.

 


ویدیو مرتبط :
هجوم هواداران تیم شهرداری گرگان به زمین بسکتبال