فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



یاسوج میزبان اجلاس استانی نماز است


مجید محنایی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این اجلاس بزرگترین رویداد فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد در سال جاری است.
وی بیان کرد: این اجلاس با هدف تحقق منویات مقام معظم رهبری ، ایجاد حساسیت در استان نسبت به امر اقامه نماز، شناسایی و بهره گیری از ظرفیت های دستگاه های اجرایی و نهادهای عمومی و مردمی استان در راستای ترویج فرهنگ اقامه نماز برگزار می شود.
محنایی بررسی و آسیب شناسی عملکرد سالانه کهگیلویه و بویراحمد در زمینه گسترش فرهنگ اقامه نماز، شناسایی، معرفی و تجلیل از فعالان و خادمان نماز استان را از سایر اهداف برگزاری این اجلاس برشمرد.
وی اظهار کرد: تجلیل از فعالان و خادمان نماز کهگیلویه و بویراحمد با همکاری ستاد اقامه نماز، دانشگاه ها، دستگاه های اجرایی و حمایت سازمان مدیریت و برنامه ریزی این استان انجام خواهد شد.
محنایی عنوان کرد: از نخبگان علمی و فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد برای شرکت در این اجلاس دعوت شده است.
وی ابراز داشت: علاوه بر تقدیر از ستادهای برگزیده اقامه نماز دستگاه های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد در سال 93 تعداد 12 نهاد دولتی شایسته این استان بر اساس ارزیابی سالانه ستاد اقامه نماز استان نیز مورد تجلیل قرار می گیرند.
محنایی افزود: در این اجلاس سه مدیر اجرایی موفق در زمینه نماز، دو دبیر ستاد اقامه نماز، دو امام جماعت نمونه نهادهای دولتی، یک مهدکودک، دو مدرسه نمونه، یک درمانگاه و یک بیمارستان نمونه در زمینه نماز با اعطای لوح تقدیر، هدیه نقدی، اهدای کتاب و انگشتر تبرکی رهبر معظم انقلاب تجلیل خواهند شد.
وی گفت: نمونه های این اجلاس با بررسی های جامع و کامل ستاد اقامه نماز استانداری، دانشگاه ها، اداره های کل آموزش و پرورش و بهزیستی و بیمارستان های کهگیلویه و بویراحمد و دیگر دست اندرکاران امر و بر اساس شاخص های شناسایی مدون انتخاب و معرفی می شوند.
7535/1662

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
چرخ تیز زن میبدی میزبان شهر اردکان مسابقه استانی