فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



بیش از 70 برنامه به مناسبت هفته وحدت در گیلان اجر ا می شود


حجت الاسلام جمال یاری روز چهارشنبه در آستانه فرا رسیدن هفته وحدت در جمع خبرنگاران افزود: به همین مناسبت بیش از 70 برنامه متنوع با رویکردهای سیاسی، فرهنگی و قرآنی در این هفته در منطقه اجرا می شود.
وی وحدت را رمز موفقیت هر جامعه دانست و اظهار کرد: متاسفانه امروز خسارت های فراوانی را به دلیل تفرق و نبود وحدت در دنیای اسلام از قبل جنگ، اختلاف ها، هدر رفتن منابع انسانی و اقتصادی، حضور دشمنان اسلام در منطقه شاهد هستیم.
حجت الاسلام یاری با بیان اینکه در حال حاضر بین مسلمانان دنیا پدیده شوم تفرق رخنه کرده که دست های بیگانگان در آن آشکار است ، تصریح کرد: اگر اتحاد می داشتیم دشمنان نمی توانستند به این اهدافشان نائل شوند.
وی یکی از اهداف انقلاب اسلامی را اتحاد بین دنیای اسلام عنوان و بیان کرد: کشورهای اسلامی از نظرنیروی انسانی، اقتصادی ، منابع زیرزمینی و مسیر استراتژیکی ، بسیار اهمیت دارند؛ از اینرو، اتحاد و یکپارچگی برای مسلمانان می تواند آینده روشنی را برای دنیای اسلام رقم بزند و دشمنان را ناامید کند.
وی با بیان اینکه امام (ره) و مقام معظم رهبری نیز برهمین اساس بر این امر تاکید کرده اند، تصریح کرد: این امر فقط منحصر به دنیای اسلام نیست، اگر متحد نبودیم، انقلاب پیروز نمی شد، در جنگ موفق نبودیم و امروز کشور ما با این دشمنی های دشمنان اسلام قطعا دچار چالش می شد، از اینرو، وحدت یک امر ضروریست.
حجت الاسلام یاری بیان کرد: بر همین اساس ؛ در ایران اسلامی علمای سنی و شیعه این ضرورت را احساس کرده اند و برنامه های متنوعی را در راستای هر چه بیشتر تحکیم وحت هر ساله برگزار می کنیم.
وی با یادآوری حضور با اهمیت جمعیت اهل تسنن استان در غرب گیلان گفت: حضور نماینده ولی فقیه و استاندار گیلان در بخش اسالم، برگزاری برنامه های فرهنگی و قرآنی جشن و شادمانی و کلنگ زنی برخی پروژه ها در شهرستان های رضوانشهر، تالش و آستارا از جمله برنامه های این هفته است که در استان برگزار می شود.
از دوازدهم ربیع الاول تا هفدهم ربیع الاول هفته وحدت نامگذاری شده است. ک/3
7296/6070

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
سرود زیبای نوید یکدلی به مناسبت هفته وحدت