لستر ایران چگونه قهرمان می‌شود؟


 استقلال خوزستان روز گذشته در اهواز برابر استقلال تهران به تساوی رسید تا همچنان در مثلث قهرمانی باقی بماند، لسترسیتی ایران در ابتدای فصل حتی خوش بین‌ترین هوادارانش این روزها را متصور نمی‌شدند، حال باید شش بازی بعد استقلال خوزستان را دید که این تیم دوست داشتنی آیا می‌تواند قهرمان شود یا خیر.

هفته بیست و پنجم: دیدار با هم نام و همشهری

در بازی بعد استقلال خوزستان باید برای اولین بار در این فصل در ورزشگاه تختی بازی کند، این تیم بازی بعد مهمان استقلال اهواز قعرنشین خواهد بود و برای این بازی مطمئناً استقلال اهواز انتحاری بازی خواهد کرد، استقلال خوزستان اگر بتواند به مانند بازی رفت نمایشش را ارائه دهد مطمئناً می‌تواند استقلال اهواز تیم هم نام و همشهری‌اش را شکست دهد.

نتیجه بازی رفت: استقلال خوزستان 4- استقلال اهواز 0

هفته بیست و ششم: نبرد ویسی و منصوریان

استقلال خوزستان بعد از دربی در اهواز باید برابر نفت تهرانی قرار بگیرد که با بردهای اخیرش به کسب سهمیه امیدوار شده است. دیدار بسیار حساسی که مطمئناً هواداران خوزستانی را بازهم به مانند روز گذشته راهی ورزشگاه خواهد کرد، ویسی امیدوار است این بازی را به کمک هواداران و البته درخشش بازیکنانش پیروز شود.

نتیجه بازی رفت: 0-0

هفته بیست و هفتم: نبرد سخت در تبریز

در چهار هفته مانده به انتهای مسابقات شاگردان ویسی باید در تبریز با گسترش بازی کنند، گسترش نشان داده در تبریز به تیمی باج نمی‌دهد و شاید سخت‌ترین نبرد بین 6 بازی مانده برای تیم ویسی همین بازی باشد. گسترش فولاد اگر بتواند دو بازی قبل از این بازی را ببرد می‌تواند برای گرفتن سهمیه با روحیه بیش‌تر به مصاف استقلال خوزستان برود.

نتیجه بازی رفت: استقلال خوزستان 1 – گسترش فولاد تبریز 0

هفته بیست و هشتم: رومی رومی یا زنگی زنگی!

راه آهنی‌ها شرایط ویژه‌ای در لیگ برتر دارند و باید منتظر ماند تا آن زمان می‌توانند برای بقا امید داشته باشند، اگر راه آهن سقوطش تا آن زمان قطعی شده باشد استقلال خوزستان می‌تواند بازی راحتی برگزار کند و در غیر این صورت بازی راحتی در اهواز نخواهد داشت. 

نتیجه بازی رفت: راه آهن 0- استقلال خوزستان 1

هفته بیست و نهم: پدیده حریف چغر و بدبدن

 استقلال خوزستان در بازی رفت برابر راه آهن دو نیمه متفاوت داشت، یک نیمه پدیده بسیار خوب توانست بازی کرد اما در نیمه دوم استقلال خوزستان توانست با درخشش مثلث zbz  سوسنگردی خود پدیده را با سه گل شکست دهد. در بازی هفته بیست و نهم لسترسیتی ایران باید در مشهد بازی بسیار مهمی برگزار کند و البته می‌داند این بازی بسیار سخت‌تر از بازی رفت با پدیده خواهد بود.

نتیجه بازی رفت: استقلال خوزستان 3 – پدیده مشهد 0

هفته سی‌ام: فینال در غدیر

شاید پایان بخش درخشش تیم ویسی لسترسیتی ایران در این فصل قهرمانی باشد، آخرین بازی استقلال خوزستان در ورزشگاه غدیر برابر ذوب آهن و تیم گل محمدی باشد. استقلال خوزستان اگر بتواند نتایج لازم را کسب کند و حریفان مستقیمش برای قهرمانی نتوانند امتیازات لازم را جمع کنند، بازی آخر برایش حکم فینال خواهد داشت، بازی که از هم اکنون باید منتظر دیدنش ماند. همچنین ذوب نیز می‌تواند با شانس و اقبال زیاد برای کسب سهمیه و سپس قهرمانی بجنگد و نیاز به سه امتیاز این بازی داشته باشد.

نتیجه بازی رفت: ذوب آهن 0- استقلال خوزستان

ورزش سه


ویدیو مرتبط :
تیم قهرمان ایران - کاله قهرمان آسیا شد 2013 Champion Asian Club Championship Kalleh Mazandaran