ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



سرمربی فوتبال خونه به خونه بابل: برابر نفت آبادان بی دقتی كردیم


به گزارش ایرنا، حمید درخشان عصر دوشنبه در نشست خبری پس از بازی تیم های نفت آبادان و خونه به خونه بابل افزود: بازی خوبی برابر صنعت نفت در آبادان انجام دادیم و می توانستیم پیروز میدان باشیم.
وی اظهار داشت: در این بازی دو پنالتی به دست آوردیم ولی در كمال تعجب آنها را از دست دادیم تا شانس پیروزی را از دست بدهیم.
سرمربی تیم خونه به خونه بابل گفت: صاحب موقعیت های خوب گلزنی برابر صنعت نفت شدیم ولی با بی دقتی بازیكنان، شانس پیروزی را از دست دادیم.
درخشان تصریح كرد: با توجه به نتایجی كه امروز به دست آمد همچنان یكی از شانس های اصلی صعود به لیگ برتر هستیم و سرنوشت دست خودمان است.
حكیم عوده پور مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان نیز در این نشست خبری گفت:بازی بسیار حساس دنبال شد و دو تیم برای پیروزی با برنامه بودند.
وی اظهار داشت:برای پیروزی در این بازی تیم صنعت نفت متكی به بازیكنان تكنیكی خود بود، ولی مدافعان تیم خونه به خونه عملكرد قابل قبولی داشتند.
مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت:می توانستیم سه امتیاز این بازی را كسب كنیم اما ضربات نهایی را خود نزدیم.
عوده پور افزود:شش بازی تا پایان لیگ باقی مانده و با توجه به اختلاف اندك با دیگر رقیبان از شانس بالایی برای صعود به لیگ برتر برخوردار هستیم.
تیم فوتبال صنعت نفت آبادان عصر امروز از هفته سی و دوم رقابت های لیگ دسته اول كشور برابر میهمانش خونه به خونه بابل تن به تساوی بدون گل داد.
7104/6125/ 3404

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
گفتگو با فراز کمالوند در بازی خونه به خونه - نفت آبادان