سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



دستگیری یک عضو داعش در ایتالیا


دستگیری یک عضو داعش در ایتالیاایرنا/ آنجلینو آلفانو وزیر کشور ایتالیا از دستگیری مسوول جذب نیرو برای گروه تروریستی داعش در خاک این کشور خبر داد.

به گزارش شبکه خبری دولتی 'رای نیوز24'، پلیس ایتالیا یک جنگجوی خارجی تبعه اسلوونی را که به جذب نیرو در ایتالیا می پرداخت با همکاری پلیس لیوبلیانا (پایتخت اسلوونی) دستگیر کرد.
وزیر کشور ایتالیا در یک کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد: یک عملیات دیگر علیه تهدید تروریسم بین المللی با موفقیت به پایان برده شد و ما با همکاری پلیس اسلوونی یک جنگجوی خارجی 26 ساله متهم به تروریسم و مسوول جذب نیرو با اهداف تروریسم بین المللی در ایتالیا را دستگیر کردیم که خود تایید بر عملکرد سیستم امنیتی و پیشگیری ایتالیا است.
پلیس ضد تروریسم ایتالیا در اوایل اردیبهشت ماه نیز در شهرهای مختلف شمالی این کشور در طی عملیاتی گسترده شش افراط گرای اسلامی را به اتهام مشارکت با اهداف تروریستی بین المللی دستگیر کرد. تحقیقات پلیس ضدتروریسم برای دستگیری این افراد با هماهنگی دادستانی میلان، دادستانی ملی ضد مافیا و ضد تروریسم انجام شد.
از سال 2015 تاکنون 77 نفر به اتهام تروریسم از ایتالیا اخراج شده اند. در پی حملات تروریستی در بروکسل و پاریس تدابیر امنیتی در ایتالیا نیز بشدت افزایش یافته و آثار باستانی مهم، منطقه اطراف واتیکان و اهداف حساس بدقت تحت نظارت مأموران امنیتی قرار گرفته و کنترل ها تقویت شده اند و در همین راستا بیش از یکهزار اهداف حساس در شهر رم با استقرار نیرو تحت کنترل قرار گرفته است.
تدابیر امنیتی شدید حتی در مدارس، مراکز عمومی ازجمله سالن های تئاتر و دفاتر روزنامه ها علیه حمله های احتمالی تروریستی اتخاذ شده است. این تدابیر شدید در حالی اعمال شده که مقامات این کشور خاطرنشان کرده اند که خطر خاصی ایتالیا را تهدید نمی کند.



منبع: ایرنا


ویدیو مرتبط :
دستگیری عضو داعش